Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com WinMENTOR ENTERPRISE: ERP gestiune, contabilitate Romania
ro

Un „set de liste” contine toata colectia de liste pusa la dispozitie de WinMENTOR ENTERPRISE.

Exista posibilitatea de a defini mai multe seturi de liste.

Adaugarea sau stergerea unui set de liste se face selectand optiunea „Seturi de liste” a meniului „Unelte”, in Modulul LISTE MENTOR.

Programul are deja doua seturi de liste:

  • Set Baza – contine toate listele programului cu configurari implicite
  • Set General – contine listele setului de baza, acesta putandu-se modifica prin reconfigurarea listelor existente, adaugarea de liste noi (prin salvare cu denumire noua), sau stergere.

Sa presupunem ca adaugam un nou set de liste (ca in figura de mai jos) pe care il numim „Set personalizat”.

Setul nou creat contine toate listele din setul de baza WinMENTOR ENTERPRISE.

Schimbarea setului de liste cu care doriti sa lucrati se face apasand butonul “Set liste curent” (figura de mai jos).

Configurarile, salvarea cu denumire noua sau stergerea listelor au efect doar pe setul de liste cu care lucrati.

Asadar, modificarile facute in Manager Liste  se vor vedea doar in setul de liste curent.

La salvarea unei liste cu denumire noua, trebuie specificat in care set de lista doriti sa faceti salvarea.

Observatie:

Listele care provin din setul de baza apar in meniu cu o bifa inaintea denumirii, iar noile liste create apar fara bifa (cazul listelor „Stocuri la moment 1” si „Stocuri la moment 2” din figura de mai jos).

Multumim pentru abonare la newsletter. Veţi primi un email de confirmare.