ro

Modulul CRM (Customer Relationship Management) gestioneaza relaţiile cu clienţii, cu lead-urile, având posibilitatea de a urmari un istoric al fiecarui client privind oportunitaţile, ofertele, comenzile, contractele, facturile, task-urile, email-urile de pe acel partener.

  • În cadrul campaniilor de marketing se face analiza costurilor estimate şi a celor reale prin confruntarea cu documentele de intrare, comenzi, bonuri de consum.
  • În cadrul oportunităţilor se pot defini toate etapele de negociere cu un anumit client, de la prezentare și până la vânzare/pierderea acelui partener. Din oportunitate în stadiul de ofertare se poate genera oferta către client, iar din stadiul de negociere se generează comanda client şi/sau contractul de tip abonament.
  • Planificarea activităţilor agenţilor în cadrul firmei poate fi înregistrată/verificată şi cuantificată cu ajutorul task-urilor. Modulul permite verificarea automată a disponibilităţii unui angajat la locarea lui pe un task, în funcţie de alte task-uri deschise sau nerezolvate alocate respectivului utilizator, nerezolvate precum şi numărul de ore disponibile/zi. În momentul încheierii unui task, modulul permite generarea unui deviz de servicii.
  • În cadrul firmei, agenţii pot fi avertizaţi prin mesaje sau email-uri dacă se apropie un termen de execuţie peste un anumit număr de zile şi li se poate urmări activitatea şi gradul de încărcare prin urmărirea task-urilor pe fiecare persoană în parte.
Multumim pentru abonare la newsletter. Veţi primi un email de confirmare.