ro

Prezentare generala

Colectia WinMENTOR ENTERPRISE cuprinde acum si o aplicatie dedicata firmelor cu activitate de tip „Service auto”.

Acest modul, denumit WME Service Auto, pe langa faptul ca raspunde cerintelor specifice, este integrat complet in modulul de baza WME, ceea ce confera controlul intregii activitati. In imaginea de mai jos se poate vizualiza sectiunea de introducere a datelor.

Figura 1

In centrul aplicatiei WME Service Auto, se afla macheta de inregistrare a comenzilor de service, efectuate in scopul reparatiilor auto, care reprezinta scopul activitatii.

Aceasta macheta ofera urmatoarele functionalitati:

  • permite gestionarea lucrarilor, cu operatiile si materialele necesare pentru reparatiile masinilor proprii sau ale clientilor;
  • ofera posibilitatea de a rezerva materialele necesare efectuarii lucrarilor pentru comanda curenta;
  • ofera posibilitatea stabilirii platitorilor lucrarilor precum si a operatiilor si a materialelor de facturat;
  • permite facturarea automata sau emiterea bonurilor fiscale catre clienti;
  • permite generarea automata a bonurilor de consum in cazul reparatiilor masinilor din flota proprie;
  • ofera posibilitatea preluarii automate a operatiilor neefectuate din comenzile de service anterioare;
  • permite reprezentarea grafica a daunelor  masinilor;
  • permite stabilirea datei de start, a duratei de executie, a tarifelor orare pentru manopera si a valorilor materialelor;
  • Permite listarea devizului de lucrari si materiale.

Masinile din flota sunt gestionate in macheta Parc auto.

Figura 2

Macheta ofera posibilitatea inregistrarii detaliilor tehnice legate de mijlocul de transport, anvelopele utilizate, precum si alte informatii necesare exploatarii.

Aceste informatii sunt:

  • autorizatii si documentele necesare utilizarii autovehiculelor, cu monitorizarea datei de expirare si atentionare pe email;
  • interventiile efectuate asupra mijloacelor de transport, revizii, cu atentionare prin email daca se apropie data de efectuare;

Informatiile legate de comenzile de service si stadiul rezolvarii lucrarilor se pastreaza ca istoric in parcul auto.

Figura 3

Alte facilitati specifice:

  • definirea tarifelor pentru manopera, a lucrarilor si a operatiilor;
  • inregistrarea intrarilor de la furnizori;
  • inregistrarea bonurilor de consum, a transferurilor;
  • facturare, emitere bonuri casa de marcat, inregistrare monetare;
  • permite evidenta operatiunilor in lei si valuta;
  • inregistrarea comenzilor catre furnizori.

Rapoarte specifice:

  • Comenzi service auto;
  • Consum material;
  • Urmarire comenzi.
Multumim pentru abonare la newsletter. Veţi primi un email de confirmare.