Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com WinMENTOR ENTERPRISE: ERP gestiune, contabilitate Romania
ro

Prezentare generală

Suita ERP WinMENTOR ENTERPRISE®, cunoscută pe piața de software ca WME® , este un pachet de aplicații care beneficiază de experiența de peste 27 ani a unui colectiv care a oferit pieței de profil din România un produs preferat de peste 45.000 de utilizatori: pachetul de aplicații de gestiune WinMENTOR®.

Prin completa rescriere a acestuia din urmă, în anul 2008 a rezultat o suită de tip ERP ajunsă la maturitate, destinată să completeze gama de produse software a unui producător recunoscut pentru prezența sa activă în piață și pentru eficacitatea în implementarea tuturor noutăților în produsele sale.

Tehnologiile alese pentru gestionarea bazei de date sunt furnizate de Oracle şi de PostgreSQL (open source). Utilizarea celor mai puternice motoare de baze de date dezvoltate vreodată conferă suitei WME siguranță, fiabilitate, scalabilitate și viteză.

Versiunile în engleză, maghiară şi italiană permit folosirea aplicaţiei și de către utilizatori nevorbitori de limba română. Utilizatorii versiunii în limba română pot opta, la afișarea listei, pentru încărcarea configurărilor într-una din aceste 3 limbi, printr-un simplu click.

Avantaje WinMENTOR ENTERPRISE:

  • tehnologiile Oracle si PostgreSQL asigură o gestiune optimă şi lucrul la viteză maximă, indiferent de dimensiunea bazelor de date
  • setul de servicii de implementare asociate fiecărei vânzări a programelor conferă siguranţă tranziţiei de la o aplicaţie la alta cu minimum de dificultate
  • este posibilă preluarea bazelor de date existente în cazul utilizatorilor aplicaţiei WinMENTOR
  • atât analiza pre-implementare cât şi implementarea propriu-zisă se fac cu colective de specialişti şi printr-un sistem de distribuţie de nivel naţional, ceea ce permite acoperirea tuturor locaţiilor din ţară, indiferent de numărul utilizatorilor
  • asistenţa tehnică permanentă post-instalare, cu personal specializat (prin Programul de Suport Extins) oferă certitudinea utilizării aplicaţiei la întreaga sa capacitate, prin prestări de mentenanţă (versiuni noi, raportare „bug”-uri) şi suport tehnic la distanţă, dar şi prin intervenţii la sediul Dvs., în funcţie de situaţie. Variantele propuse pentru suport tehnic sunt elastice şi asigură adaptarea serviciilor la nevoile reale ale utilizatorilor
  • protejarea programului prin cheie de protecţie hard asigură independenţă totală, deoarece programele nu mai sunt legate prin protecţie software de sistemul de calcul

WME este singurul program informatic de gestiune din România care generează înregistrări contabile automateîn mai multe planuri de conturi simultan,pe măsura introducerii documentelor primare, astfel încât informația contabilă atât de necesară deciziilor manageriale devine accesibilă instantaneu, sincronizată perfect cu situațiile analitice. Modificările setărilor de contabilizare au efect imediat prin refacerea automată a înregistrărilor la prima situație contabilă generată.

Verificarea îndeplinirii corelațiilor între situațiile analitice și cele sintetice se poate automatiza și configura după necesități.

La închiderea unei luni, balanța contabilă se constituie ca etalon. Dacă ulterior salvării etalonului apar diferențe între balanța salvată și cea curentă, motorul contabil semnalează diferențele la nivel de document.

WME permite evidenţa și operarea unui număr nelimitat de firme. Pentru organizațiile de tip holding, permite utilizarea de nomenclatoare comune tuturor firmelor ce compun holdingul, creând avantajul gestionării obligațiilor de plată ale clienților la nivel de holding. Pentru situația în care firmele care compun holdingul sunt firme separate în WME, programul permite obținerea unei balanțe cumulate.

Firmele pot fi organizate pe subunităţi distincte. Lucrul pe subunităţi permite „izolarea” completă a unei subunităţi în cadrul firmei. Orice raport poate fi executat pe fiecare subunitate în parte, inclusiv balanța contabilă. Pentru analiza întregii firme, rapoartele pot fi executate cumulat, incluzând operațiile tuturor subunităților. Utilizatorilor li se poate limita dreptul de acces la anumite subunităţi, iar cei care au drepturi speciale pot vedea tot ansamblul, indiferent de subunitate.

Interfața prietenoasă și intuitivă permite utilizatorilor să personalizeze aspectul și funcționarea aplicației într-o multitudine de aspecte: culori, fonturi, tabele cu coloane configurabile, redimensionarea machetelor, ascunderea controalelor neutilizate sau interzise de pe machete, mecanisme de tip wizzard pentru accelerarea operării, căutare rapidă a opțiunilor din meniu, Active Board pentru definirea de butoane de acces rapid la opţiuni de meniu/executabile/link-uri de acces pe internet, navigator multitraseu pentru a identifica în orice moment intrările în stoc, livrările, comenzile, contractele, plățile sau încasările legate de orice document.

Sistemul de securitate permite restricționarea accesului la fiecare opțiune din aplicație în ceea ce privește vizualizarea, adăugarea, editarea, ștergerea înregistrărilor. Monitorizarea la cerere a acțiunilor pentru grupele de utilizatori oferă trasabilitate în gestionarea documentelor.

Sistemul de comunicare intern permite trasmiterea de mesaje între utilizatori precum și lansarea de task-uri de efectuat pentru executanți.

WME® execută automat liste după un orar prestabilit, efectuează automat salvări de date după orar, lansează alerte pentru persoanele interesate de evenimente petrecute în baza de date sau de diverse situații apărute în timpul exploatării.

Modulul Expert integrat în aplicație oferă posibilitatea analizei activității firmei dintr-un punct de vedere diferit de cel al încadrării contabile.

EVIDENŢA CONTABILĂ

WinMENTOR ENTERPRISE asigură posibilitatea introducerii planului de conturi specific firmei Dvs. Cu aceste adaptări puteţi folosi analitice pe un număr nelimitat de niveluri. Pentru fiecare firmă în parte, se poate configura modul de realizare a înregistrărilor contabile, astfel încât acestea sa fie conforme cu activitatea sa specifică.

Programul calculează automat coeficientul diferenţelor de preţ la mărfuri, închide automat conturile de venituri şi cele de cheltuieli, conturile de TVA. Pentru firmele asociate în participaţiune, programul asigură distribuirea procentuală a veniturilor şi cheltuielilor. Întrucât înregistrările contabile sunt efectuate automat, programul compune şi explicaţiile acestora. Înregistrările contabile efectuate automat de program pot fi completate, eventual, cu note contabile diverse (ex.: pentru cheltuieli de constituire, repartizarea profitului, impozit pe dividende). Este posibilă şi obţinerea unei balanţe cumulate pentru firmele din cadrul unui grup.

STOCURI

WinMENTOR ENTERPRISE rezolvă integral problema stocurilor, în strânsă legătură cu aspectul contabil. Iată câteva caracteristici:

  • descrierea flexibilă a articolelor prin posibilitatea folosirii atributelor la nivelul cărora se pot detalia toate caracteristicile de descriere; se poate opta în orice moment pentru trecerea de la lucrul fără atribute la lucrul cu atribute, iar lista de atribute ce descriu articolul poate fi schimbată oricând
  • evidenţa separată pe subunităţi, multi-gestiune cantitativ-valorică sau global-valorică
  • descărcarea automată din stoc pe baza metodelor de gestiune cunoscute: FIFO, LIFO, CMP, identificare specifică
  • nomenclatorul articolelor de stoc este compact (pentru intrări cu preţuri diferite la acelaşi articol nu se creează poziţii noi în nomenclator)
  • posibilitatea înregistrării automate de taxe asociate pentru fiecare articol de stoc în parte
  • identificarea rapidă a articolelor din stoc prin folosirea claselor de încadrare şi a atributelor de caracterizare
  • folosirea de unităţi de măsură multiple, cu transformarea automată a cantităţii şi a preţului pe baza parităţilor specificate şi cu posibilitatea gestionării stocurilor pe unităţi de măsură de ambalare / stocare
  • evidenţa pe serii, termene de garanţie şi date de expirare
  • calculul coeficientului de diferenţe de preţ în cazul evidenţei global-valorice
  • descrierea de preţuri multiple şi folosirea acestora în funcţie de criterii comerciale
  • posibilitatea descrierii anumitor caracteristici pe intervale lunare de valabilitate
  • definirea de articole echivalente şi posibilitatea folosirii acestora pe documente
  • posibilitatea actualizării automate a nomenclatoarelor de articole pentru domeniul farmaceutic, conform listelor impuse de Ministerul Sănătăţii

Rezolvarea documentelor legate de înregistrarea stocurilor şi a serviciilor se face pe machete specializate, cu aspect asemănător cu cel al formularelor tipizate. Posibilităţi:

  • intrări de stocuri sau servicii pe facturi, avize de expediţie, bonuri de achiziţie, cu evidenţierea diferenţelor constatate la recepţie şi tipărirea de note de recepţie corespunzătoare
  • intrări din import (DVI) şi calcul automat al preţului de import, cu toate componentele acestuia (taxe şi comisioane vamale, accize etc.)
  • intrări din producţia proprie
  • ieşiri spre consum, cu preluarea automată a consumurilor specifice aferente comenzilor interne lansate în producţie şi tipărirea de bonuri de consum
  • vânzări de mărfuri sau produse din stoc sau vânzări de servicii evidenţiate pe agenţi de vânzări, cu tipărirea facturilor sau avizelor de expediţie
  • vânzări la export, cu tipărirea de invoice
  • transfer de articole din stoc între gestiuni, modificări de stoc (modificarea preţului de înregistrare, măriri sau diminuări de stoc, modificarea caracteristicilor de stocare), cu tipărirea de note de transfer sau avize de expediţie
  • evidenţa facturilor nesosite, aferente intrărilor pe avize de la furnizori şi a facturilor de întocmit, posibilitatea tipăririi facturilor corespunzătoare avizelor emise

WinMENTOR ENTERPRISE înregistrează orice tip de discount, cu posibilitatea de distribuire pe preţuri a discount-urilor de la furnizori şi generarea automată de discount-uri pentru vânzări în funcţie de valoarea facturii, volumul tranzacţiilor încheiate cu clientul, cantitatea facturată către un client sau termenul de plată a facturii. Pentru toate tipurile de documente de vânzare se pot urmări termene de plată şi majorări de întârziere la plată.

FURNIZORI ŞI CLIENŢI

WinMENTOR ENTERPRISE dă posibilitatea împărţirii în clase de încadrare, în funcţie de necesităţile curente de operare, pentru identificarea rapidă a partenerilor.

Pachetul de programe păstrează în nomenclatorul de parteneri o singură înregistrare, indiferent de moneda tranzacţiei sau de tipul contabil al partenerilor (furnizori, furnizori de imobilizări, furnizori plătiţi în avans, furnizori – facturi nesosite, clienţi, încasări în avans de la clienţi, clienţi – facturi de întocmit); în funcţie de macheta în care este utilizat un partener, fie el furnizor sau client, programul identifică tipul contabil potrivit pentru a trata corect cazul propus spre rezolvare.

  • toate tranzacţiile legate de parteneri (documente, plăţi, încasări, compensări) se pot înregistra pe sedii (puncte de lucru)
  • pe baza creditelor acordate clienţilor, WinMENTOR ENTERPRISE semnalează situaţiile în care pe un document de ieşire este depăşit plafonul de creditare acordat unui client
  • programul permite acordarea de discount-uri automate pentru fiecare articol din stoc său serviciu vândut în funcţie de distanţa până la client, termen de plată, volumul tranzacţiilor înregistrate în decursul timpului cu un client sau orice alte discount-uri asociate partenerului respectiv
  • se pot consulta în orice moment fişe lunare sau anuale de clienţi şi furnizori în lei sau valută, balanţe de furnizori sau clienţi, situaţia furnizorilor neachitaţi sau a clienţilor datornici
  • WinMENTOR ENTERPRISE permite lucrul cu parteneri externi (cu care se efectuează tranzacţii în valută), precum şi efectuarea operaţiunilor de compensare cu terţii, pe bază de proces verbal de compensare
  • lista încasărilor lunare de la clienţi, permite evidenţa stingerii obligaţiilor de încasare pe clase de parteneri sau pe agenţii care au intermediat vânzările
  • stingerea obligaţiilor de plată sau încasare pentru parteneri se poate face şi într-o altă monedă decât cea care a generat obligaţia

TREZORERIE

  • WinMENTOR ENTERPRISE permite legarea plăţilor şi încasărilor de documentele primare care au generat obligaţia de plată sau încasare. Plăţile şi încasările în valută sunt însoţite de înregistrarea automată a diferenţelor de curs valutar
  • evidenţiază operaţiunile bancare aflate în curs (cambie, cec, bilet la ordin etc.)
  • gestionează complet avansurile de trezorerie prin plăţi, restituiri şi justificarea sumelor cheltuite
  • oferă posibilitatea regularizării soldurilor în valută (Casa/Banca, Parteneri, Personal)
  • tipăreşte registre de casă şi de bancă în lei sau valută. Sumele în curs de decontare pot fi tipărite separat pentru încasări sau plăţi în curs, cu evidenţierea datei reale sau probabile de decontare

CASA DE MARCAT

Modulul se adresează utilizatorilor de case de marcat, fiind interfaţat cu cea mai mare parte a tipurilor de astfel de dispozitive aflate în prezent pe piaţă. Dată fiind dinamica permanentă a acestor dispozitive, vă rugăm să ne contactaţi pentru lista completă a tipurilor de case de marcat compatibile cu WinMENTOR ENTERPRISE şi pentru specificarea modurilor de lucru suportate de acestea (offline, offline pe memoria extinsă, emulare tastatură).

Funcţii principale:

  • preluarea stocurilor gestiunilor pe care le deserveşte (direct din stoc la început sau, ulterior, de pe tranzacţiile de receptie sau transfer intern), editarea raportului „Z” împreună cu generarea monetarului şi modificarea efectivă a stocului din WinMENTOR ENTERPRISE
  • furnizarea raportului privind vânzările din casă în orice moment al zilei fără să întrerupă funcţionarea casei de marcat sau să influenţeze în vreun fel funcţionarea ei
  • înregistrarea automată în contabilitate a monetarelor operate

MIJLOACE FIXE

Modulul permite evidenţa mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar aflate în gestiunile firmei, calculul automat al amortizării în regim liniar, accelerat sau degresiv, cu rezultate vizibile imediat în balanţa contabilă, fără paşi intermediari.

Facilităţi de calcul: posibilitatea modificării duratei de utilizare a mijlocului fix în timpul ciclului de amortizare, posibilitatea reevaluării amortizării mijloacelor fixe şi a valorii de inventar, modificarea claselor de încadrare, etc.

COMERCIAL

Modulul este destinat departamentului de marketing-vânzări şi oferă următoarele facilităţi specifice:

  • înregistrarea ofertelor primite de la furnizori şi a celor întocmite pentru clienţi (pe intervale de valabilitate)
  • evidenţa comenzilor emise către furnizori şi a comenzilor de la clienţi, cu tipărire de facturi proforma
  • utilizarea machetelor speciale pentru întocmirea rapidă a documentelor: generatoare de facturi, de ieşiri către subunităţi, de transferuri între gestiuni şi de modificări de preţ
  • generarea şi prelucrarea de colete pentru livrarea mărfurilor de pe documente diferite, dar către acelaşi destinatar
  • evidenţa transportului coletelor care oferă posibilitatea repartizării costului de transport pe articole
  • marcarea poziţiilor din stoc pentru care se doreşte lichidarea şi acordarea unor discount-uri speciale pentru acestea
  • stabilirea articolelor promoţionale şi eventual a discount-ului care să se acorde automat la vânzarea acestora

Liste specifice modulului COMERCIAL:

  • stocuri: stocuri rezervate, necesar de aprovizionat, stocuri critice, stocuri în curs de epuizare, stocuri-termene de expirare, stocuri fără mişcare, stocuri după vechime, prognoza stocurilor, rotaţia stocurilor
  • clienţi/furnizori: topul clienţilor, topul furnizorilor
  • mişcări de stocuri: topul vânzărilor, profit pe articole, vânzări pe clase de articole, vânzări periodice (zilnice, săptămânale, lunare, trimestriale)

PRODUCŢIE

Creat pentru a veni în întâmpinarea utilizatorilor ce şi-au dezvoltat activitatea de producţie, modulul oferă posibilitatea asistării utilizatorului în realizarea următoarelor etape:

  • pregătirea fabricaţiei – încărcarea consumurilor de materiale şi de manoperă pe produs;
  • lansarea în producţie – elaborarea comenzilor interne de producţie şi generarea programului lunar de fabricaţie;
  • urmărirea consumurilor de materiale şi manoperă, a producţiei realizate;
  • transmiterea realizărilor lunare ale angajaţilor în modulul SALARII în vederea furnizării indicatorilor impliciţi de realizare a salariilor în acord;
  • postcalculul producţiei lunare realizate conform programului de fabricaţie (cu preluarea datelor din modulul SALARII în ceea ce priveşte consumurile de manoperă);
  • evidenţa realizării producţiei – abateri realizate la nivel de comandă internă în ceea ce priveşte consumurile de materiale şi manoperă, stadiul realizării programului de fabricaţie lunar, situaţia realizării comenzilor de la clienţi, etc.

EXPERT

Este un modul WinMENTOR ENTERPRISE care permite analiza activităţii firmei dintr-un punct de vedere diferit de cel al încadrării contabile. Încadrarea detaliată aplicată valorilor vehiculate de firmă furnizează o imagine amănunţită a centrelor analizate, fie ele de tip „flux financiar”, de tip „urmărire contracte” sau de oricare alt tip imaginat. Prezentările grafice disponibile în secţiunea „LISTE”, evidenţiază comparativ sumele încasate şi sumele cheltuite pentru un anumit scop. Rezultatele prezentate sub formă vizuală conduc la creşterea calităţii decizionale, pornind de la imagini sintetice la nivel de centru şi terminând cu imagini analitice pentru elementele componente ale centrelor.

Pornind de la identificarea elementelor componente ale unui centru de analiză, traseul de introducere a datelor şi de exploatare a rezultatelor trece prin următoarele „capete de pod”:

  • bugetarea cheltuielilor şi a încasărilor lunare pe termen lung (plan trimestrial, semestrial, anual, sau, de ce nu, cincinal!);
  • urmărirea încadrării în bugete;
  • analiza motivelor care duc la neîncadrarea în bugete.

La modul concret, pentru exemplificare, ne propunem să răspundem la o întrebare care îi bantuie pe toţi patronii: „Dacă în balanţa contabilă profitul este de X milixxxx, atunci de ce în bancă bate vântul??”.

Dacă dorim să planificăm cheltuielile şi veniturile, mai întâi trebuie să identificăm, la modul general, care sunt elementele care centralizează cheltuielile şi veniturile din firmă, sub aspect practic.

LISTE ŞI RAPOARTE

Ordonarea după valorile crescătoare/descrescătoare din oricare coloană, gruparea liniilor după valori comune din coloane, condiţii de filtrare a liniilor din listă, centralizarea automată şi alte operaţii asemănătoare pot fi configurate de utilizator în funcţie de necesităţile apărute în exploatarea pachetului de programe. Modulul de listare-raportare permite formatarea rapidă a mai multor coloane simultan.

Listele pot fi centralizate după anumite coloane (câmpuri) obţinându-se astfel liste sintetice care se generează mai rapid. Lista se poate expanda, în întregime sau pe anumite grupuri, pentru a vedea esenţa acesteia (liniile obişnuite).

În situaţia în care aceeaşi listă necesită grupări, filtrări şi configurări diferite pentru a răspunde unor cerinţe diverse, utilizatorul poate salva variante ale listei originale, astfel încât denumirea specificată apare în meniul modulului de liste la acelaşi nivel cu lista originală livrată odată cu WinMENTOR ENTERPRISE.

Rapoartele au trei moduri de salvare: salvare locală, salvare comună şi salvare în depozit de liste. La apelarea unei liste din meniu, dacă există salvări, atunci e permisă alegerea modului de listare: listă nouă generată pe loc, încărcare de listă din salvare locală sau încărcare comună tuturor userilor.

Listele sunt create iniţial cu un număr limitat de coloane (câmpuri). În funcţie de specificul de activitate, sunt necesare, de multe ori, şi alte coloane existente în baza de date. Aceste coloane se pot adăuga de către utilizator prin alegere dintr-o listă de coloane posibile, care se numesc coloane suplimentare.

Utilizatorul poate programa generarea şi/sau tipărirea mai multor liste (job liste) la o dată şi o oră specificată şi cu o periodicitate dată.

Câteva dintre tipurile de liste ce pot fi obţinute:

  • liste contabile: balanţa de verificare în lei sau valută, pe toată firma sau pe subunităţi, balanţa cumulată pe grup de firme, registrul jurnal de înregistrări contabile, fişe analitice de cont, fişe şah de cont, cartea mare, realizări pe gestiuni/activităţi în lei sau valută, deconturi de asociere în participaţiune, situaţii financiare, s.a.
  • liste de TVA: jurnal de cumpărări, jurnal de vânzări, registrul de încasări din magazin
  • liste pentru casă şi bancă: registre de casă şi bancă (lei sau valută), liste de plăţi şi încasări în curs de decontare (cambie, cec, bilet la ordin), etc.
  • stocuri: liste de intrări de la furnizori (inclusiv importuri, cu detalierea modului de calcul al preţului de import) sau din producţie proprie, liste de consumuri, liste de vânzări, fişe de magazie, balanţa stocurilor, raport de gestiune s.a.
  • liste de furnizori/clienţi/avansuri de trezorerie: fişa de furnizor/client, balanţa de furnizori/clienţi, fişa de avans spre decontare, balanţa avansurilor spre decontare, lista furnizori neachitaţi, clienţi datornici, liste ale încasărilor de la clienţi, liste ale plăţilor la furnizori.

DOC-IMP-SERVER

Este un modul distinct ce funcţionează ca server de import de documente destinat proiectelor de interfaţare a diferitelor aplicaţii cu WinMENTOR ENTERPRISE.

Este un server de tip DCOM ce conţine funcţii pentru:

  • consultarea de date din baza de date WME
  • actualizarea unor nomenclatoare sau emiterea unor documente

Structura bazei de date WinMENTOR ENTERPRISE are un grad înalt de complexitate, fapt care accentuează utilitatea unui astfel de server, care permite programatorilor să dezvolte aplicaţii ce execută consultări şi actualizări de date fără a le fi necesară cunoaşterea structurilor de date WinMENTOR ENTERPRISE sau a relaţiilor dintre tabele.

Transferul de date dintre aplicaţia client şi DOC-IMP-SERVER se face prin blocuri de date de tip Olevariant care, în esenţă, sunt array-uri de string-uri ce conţin informaţii concatenate cu „;”.

În funcţie de specificul dezvoltării pe care doresc să o facă, programatorii primesc ca suport un proiect ce conţine exemple de conectare la DOC-IMP-SERVER şi de lansare a unor funcţii de bază.

De asemenea, li se indică atât funcţiile pe care le pot folosi pentru a ajunge la rezultatele dorite cât şi structura pe care trebuie să trimită sau să primească datele.

Prin cele peste 100 de funcţii implementate DOC-IMP-SERVER permite:

  • citirea nomenclatorului de Articole;
  • citirea nomenclatorului de Parteneri;
  • citirea nomenclatorului de Gestiuni;
  • citirea nomenclatorului de Personal;
  • consultarea stocurilor;
  • consultarea soldurilor de parteneri;
  • consultarea nomenclatoarelor de categorii de preţuri şi preţuri pe articole/clienţi;
  • actualizarea nomenclatorului de parteneri;
  • actualizarea nomenclatorului de articole;
  • generarea de comenzi de la clienţi;
  • generarea de facturi şi avize de expediţie către clienţi;
  • generarea de facturi de la funizori interni sau externi (DVI-uri);
  • generarea de note de predare în magazie;
  • generarea de bonuri de consum;
  • generarea de transferuri între gestiuni;
  • generarea de monetare cu vânzări în magazin.

COMENZI ONLINE

Modulul COMENZI ONLINE este o aplicaţie de tip Web Server şi presupune instalarea în prealabil a serverului de Web IIS.

Funcţiunea Comenzi de la clienţi permite unui client să înregistreze comenzi în baza de date prin intermediul unui browser web, selectând articolele comandate din stocurile înregistrate în baza de date WinMENTOR ENTERPRISE.

Utilizatorul poate să consulte starea comenzilor pe care le-a emis, obţinând situaţii cu cantităţile acceptate de furnizor, cu cantităţile deja facturate şi cu resturile ce urmează a fi facturate.

PARC AUTO

Modulul PARC AUTO permite gestiunea flotei auto şi calculul consumului normat de combustibil pe baza fişelor de activitate zilnică (FAZ). Alături de pachetul de programe WinMENTOR ENTERPRISE, oferă posibilitatea de a analiza un vehicul ca pe un centru de profit, punând în balanţă eficienţa utilizării lui pentru transport cu cheltuielile pe care le-a ocazionat.

PARC AUTO cuprinde date generale despre mijloacele de transport şi despre anvelopele utilizate, precum şi autorizaţiile şi documentele necesare utilizării autovehiculelor.

De asemenea, facilitează planificarea intervenţiilor, evidenţa traseelor de parcurs, evidenţa fişelor de activitate zilnică şi calculul automat al consumurilor normate de combustibil.

Dezvoltat de:

TH JUNIOR SRL

Şos. Naţională, nr. 18-20

IAŞI – 700415

Tel: 0232-217.260

Fax: 0232-276.182

www.wme.ro

ftp.wme.ro

Multumim pentru abonare la newsletter. Veţi primi un email de confirmare.