ro

Inregistrarea datelor initiale

Sa pornim la drum cu datele firmei!

Introducerea datelor de pornire cuprinde doua etape:

  • crearea nomenclatoarelor: planul de conturi, clienti si furnizori, personal angajat, gestiuni, articole de stoc, etc;
  • descrierea soldurilor.

Un nomenclator reprezinta o serie de inregistrari de aceeasi natura. Nomenclatorul de parteneri cuprinde toti partenerii adaugati din lista de parteneri ai firmei, nomenclatorul de personal cuprinde toti angajatii firmei inregistrati in decursul timpului in program, etc…

Modul de functionare introdus de WinMENTOR ENTERPRISE permite insa, pe langa traseul descris mai sus, o cale mai dinamica, in sensul ca dezvoltarea nomenclatoarelor poate fi facuta pe masura introducerii soldurilor (cu alte cuvinte, nu este necesara descrierea in prealabil a nomenclatoarelor in cauza).

Pe parcursul introducerii datelor initiale vom invata cum pot fi introduse si pozitii noi in nomenclatoare.

La pornirea unei firme noi, nomenclatoarele particulare ale firmei sunt in mod normal goale, urmand a se completa pe masura introducerii datelor in program.

Exista insa unele exceptii. De exemplu, nomenclatorul de conturi, nomenclatorul de localitati, unitati de masura si altele, au sanse foarte mari de a fi la fel in orice firma. In aceasta situatie, nomenclatoarele va vor parveni deja pregatite de lucru, cu inregistrari implicite. Daca veti constata ca o parte dintre aceste inregistrari nu corespund firmei dumneavoastra, aveti posibilitatea de a le modifica in ansamblu, prin stergerea inregistrarilor de prisos, adaugarea de inregistrari noi sau modificarea inregistrarilor existente.

Selectati firma „Demo SRL” pentru a incepe initializarea.

Introducerea datelor initiale se face din modulul SERVICE. In meniul principal al acestui modul puteti observa optiunea Initializare. Toate valorile de pornire a firmei vor fi introduse folosind optiuni ale submeniului Initializare.

Multumim pentru abonare la newsletter. Veţi primi un email de confirmare.