Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com WinMENTOR ENTERPRISE: ERP gestiune, contabilitate Romania
ro

Configurari server de email WME

Pentru configurarea serverului/serverelor de e-mail pentru trimiterea electronica a documentelor din WinMENTOR ENTERPRISE vom utiliza „WinMService”.

Din meniul „Diverse” vom accesa nomenclatorul de servere de e-mail.

Adaugam un server nou si in macheta de configurare server vom adauga informatiile necesare fiecarui camp in parte (contactati admin-ul pentru aceste informatii):

1. „Denumire”: denumire generica server (orice nume doriti dvs.);

2. „Server”: nume server de email;

3. „Port”: 25 (intrebati admin-ul pentru confirmare);

4. „Domeniu”: denumire domeniu server e-mail;

5. „Autentificare”:

  • o Plain
  • o Login
  • o Cram-MD5/Cram-Sha1;

Dupa verificarea si salvarea acestor informatii, vom inregistra serverul cu butonul:

Dupa cum ati observat deja, mai exista un buton:

care va fi folosit dupa inregistrarea serverului de email, pentru autentificarea userului care va trimite documentele automat la o zi precizata din calendar.

Dupa adaugarea serverelor de e-mail vom accesa nomenclatorul de firme si vom atribui fiecareia serverul dorit.

Revenim in WinMENTOR ENTERPRISE, in modulul Date — Service – Diverse unde ne vom loga cu username si parola de e-mail si vom testa daca datele sunt ok pe butonul  

Sa purcedem la trimiterea unor documente pe e-mail:

Avem cateva functionalitati noi: posibilitatea de a trimite un document la o data stabilita pe macheta calendar, trimiterea documentelor la multiple adrese de e-mail, adrese aduse din campul de email din la nomenclatorul de Parteneri „Sedii-Adrese email” implicit si, optional, din „Contact- Persoane de Contact” si din nomenclatorul „Personal” angajat.

Butonul „E-mail” va aduce log-urile de trimitere a documentelor, macheta de unde se pot retransmite, daca este necesar (se pune bifa camp „Select”).

O alta noutate o reprezinta posibilitatea de a trimite mai multe atasamente in acelasi email, cu diferite formate de fisier; in modulul CRM si Comercial va fi util.

Daca nu se doreste atasarea mai multor fisiere, se foloseste direct butonul trimitere, exportul si atasarea de fisier facandu-se automat.

Pentru a usura modul de trimitere a documentelor prin e-mail, s-a mers mai departe si la configurarea si formatarea listelor, unde s-au adaugat campuri de editare a numelui fisierului pentru export si subiect email, cat si un „Mesaj email”, daca se doreste aducerea unui text implicit la trimiterea documentului respectiv.

Pe toate cele trei campuri se pot aduce date implicite din nomenclatoare si/sau formatate manual.

Multumim pentru abonare la newsletter. Veţi primi un email de confirmare.