Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com WinMENTOR ENTERPRISE: ERP gestiune, contabilitate Romania
ro

După ce aţi adăugat firma „Demo SRL”, următorul pas ar fi să creaţi un cont de utilizator cu datele dvs., prin intermediul căruia să vă logaţi la  WinMENTOR ENTERPRISE® şi să accesaţi firma nou creată.

Un utilizator WinMENTOR ENTERPRISE trebuie însă să facă parte obligatoriu dintr-un grup de utilizatori, deci înainte de crearea utilizatorului trebuie să creaţi grupul de utilizatori din care acesta va face parte.

Este nevoie să grupăm utilizatorii pe categorii (grupuri), deoarece nu toţi vor avea acces la aceleaşi opţiuni ale programului. Spre exemplu, un utilizator care facturează nu va face parte din acelaşi grup de utilizatori cu cel care lucrează pe modulul SALARII.

Adăugarea unei categorii de utilizatori se face din aceeaşi aplicaţie de Service şi Administrare a programului – WinMService, din care aţi creat şi firma „Demo SRL”.

Din meniul Administrare selectaţi opţiunea Categorii utilizatori.

View-ul cu categoriile de utilizatori WMEnterprise nu conţine nicio înregistrare.

Fig. 1

1. Apăsaţi butonul Adaug (din figura 1) – de pe view şi pe ecran va apărea macheta Grupuri de utilizatori.

2. Completaţi în câmpul Denumire numele grupului, apoi apăsaţi butonul plus verde (din figura 2):

Fig. 2

Selectaţi din grila care se deschide firma „Demo SRL” creată de dvs.

3. Bifaţi opţiunea Acces la subunitatea generică „Cumulat Firmă” (ca în figura 3).

Fig. 3

4. Apăsaţi Salvez şi Ieşire.

Multumim pentru abonare la newsletter. Veţi primi un email de confirmare.