Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com WinMENTOR ENTERPRISE: ERP gestiune, contabilitate Romania
ro

Macheta se gaseste in MENTOR > Nomenclatoare > Personal > Nomenclator.


La adaugarea unui angajat in nomenclator, campurile obligatorii care trebuie completate pentru a putea salva inregistrarea sunt Marca, Nume, Prenume, CNP si Caracterizare contabila.

Click pe numarul butonului pentru detalii…

1. Schimbarea culorii machetei

Click pentru detalii…

2. Cetatenie

Daca in lista de alegere Cetatenie se alege optiunea „Romana”, atunci cu butonul Tara de nationalitate se va selecta „Romania”.

Daca la Cetatenie alegeti una din optiunile „Stat comunitar (UE)” sau „Stat extra comunitar (Non UE)”, atunci cu butonul Tara de nationalitate se va  selecta tara de origine a angajatului.

3. Act identitate

Se introduc datele de identificare a angajatului. Cu butonul in forma de sageata rosie poate fi incarcata fotografia acestuia.

4. Schimb

Optiune folosita pentru angajatii care lucreaza in schimburi.

5. Meserie

Alege calificarea/meseria angajatului.

6. Functie

Alege functia angajatului.

7. Compartiment / Formatie

Se poate adauga o formatie noua sau se poate asocia angajatul unei formatii existente.

8. Caracterizare contabila

Click pentru detalii…

9. Interval de valabilitate a descrierii

Click pentru detalii…

10. Atasare fisiere externe

Click pentru detalii…

11. Activ

Daca angajatul este bifat ca inactiv, el va aparea in view-ul de personal de pe machetele WinMENTOR ENTERPRISE, insa nu va putea fi selectat. Va aparea un mesaj de avertizare care va informeaza ca persoana figureaza ca inactiva.

Multumim pentru abonare la newsletter. Veţi primi un email de confirmare.