ro

Se gaseste in COMERCIAL > Clienti > Comenzi de la clienti


Click pe numarul butonului pentru detalii

1. Grup de butoane pentru a defini starea documentului

Click pentru detalii…

2.  Schimbarea culorii machetei

Click pentru detalii…

3. Salvare SABLON nou / Import din SABLON / Tabele WME

Salvare sablon nou / Import din sablon

Constante MENTOR

Mesagerie

Tabele WME

4. Salvare de avarie / Restaurare stare de avarie

Click pentru detalii…

5. Client

Buton pentru selectarea clientului din nomenclatorul de parteneri. Daca au fost introduse in fisa partenerului codul fiscal, localitatea si judetul de resedinta, acestea se vor completa automat pe macheta.

6. Cautare in grila

Click pentru detalii…

7. Articol

Butonul deschide view-ul nomenclatorului de articole din care se pot selecta articolele dorite pe comanda.

8. Observatii

In acest camp se pot introduce observatii referitoare la comanda. Din configurarea listarii, aceste observatii pot aparea si la tiparirea comenzii.

9. Delegat

Deschide lista delegatilor. In lista pot fi adaugate persoane noi sau pot fi modificate datele celor existente.

10. Agent

Butonul alege agentul din lista de personal. Selectarea agentului pe documentele de iesire se poate face numai dintre angajatii identificati ca Agenti de vanzari in nomenclatorul de personal.

11. Facturabila doar din aplicatie externa

Prin bifarea optiunii, cantitatile din coloana „Acceptat” se completeaza cu zero.

12. Plata pe loc
13. Masa

Calculeaza masa totala a articolelor de pe comanda. Trebuie introduse in prealabil masa articolelor in Fisa Articolului > 3.Divese.

14. Articole cadou
15. Preturi promotionale
16. Consum

Alege reteta din lista consumurilor generale pentru articolul respectiv.

17. Lansare

Seteaza aceeasi valoare a campului pe toata coloana. Valorile se schimba (de pe „Da” pe „Nu” si invers) prin selectarea succesiva a butonului.

Daca butonul are valoarea „Da”, atunci pe factura, dupa selectarea clientului va aparea o macheta pentru preluarea articolelor de pe comanda.

18. Rezervare stoc

Prin apasarea butonului „Necesar”, cantitatea dorita trece in coloana „Rezervat”.

Buton de preluare automata a articolelor din stoc. Preluarile se fac din gestiunile si cu tipurile contabile afisate in coloana Gestiune, Tip contabil. Gestiunile si tipurile contabile implicite sunt preluate din fisa articolului, daca au fost definite in prealabil.

19. Grup de butoane pentru adaugarea/stergerea liniilor in grila ofertei

Click pentru detalii…

20.  Meniul butonului contine optiunile

Preluare din oferte

Preluare din contracte

Fisa de masuratori

Scanner cod bare

Preluare articole de pe facturi de la furnizori

Totalizare articole pe comanda

21. Diagrama GANNT incarcare utilaje / Proiect / Istoric preturi
22. Moneda

Selecteaza moneda in care a fost facuta comanda. In lista deschisa se poate adauga o moneda noua sau vizualiza descrierea unei monede.

Monede si cursuri valutare

23. Informatii suplimentare comanda

Se definesc in SERVICE > Diverse > Fisiere cu structuri variabile > Extensie „Comanda furnizor” sau Extensie „Linii comanda furnizor” , iar informatia poate fi adusa prin configurarea documentelor pentru listare.

24. Subunitate

Reprezinta subunitatea de care apartine comanda.

25. Generari / Listare comanda, listare proforma / Atasare fisiere externe
  • Generari

De pe acest buton se pot genera:

  • factura catre client
  • un transfer
  • avizul de expeditie
  • Listare comanda / Listare proforma

Afiseaza lista formularelor ce pot fi listate pentru documentul curent. Butonul este activ dupa salvarea documentului.

Interfata listare

Configurarea listarii

  • Atasare fisiere externe

Click pentru detalii…

  • Completare document Word din contract
26. Comanda inchisa

Daca se bifeaza aceasta optiune, atunci pe factura nu se va mai solicita preluarea articolelor de pe comanda.

27. Comanda cu carnet

Daca se bifeaza aceasta optiune, atunci se va folosi urmatorul numar din carnet pentru comanda curenta.

Multumim pentru abonare la newsletter. Veţi primi un email de confirmare.