Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com WinMENTOR ENTERPRISE: ERP gestiune, contabilitate Romania
ro

Maketa se gaseste in SERVICE > Initializari > Solduri parteneri


Click pe numarul butonului pentru detalii

1. Cont Bancar / Moneda

Se selecteaza din nomenclatorul de banci contul bancar in care se inregistreaza CEC-ul.

2. Document

Se completeaza tipul documentului.

3. Numar

Se completeaza numarul documentului.

4. Data

Reprezinta data la care a fost intocmit documentul.

5. Tip tranzactie

Tipul tranzactiei poate fi plata sau incasare.

6. Document de legatura

Cu „+” verde din partea de jos a machetei se va selecta tipul documentului de legatura (figura de mai jos):

  • In cazul in care la butonul „Tip tranzactie” (punctul 5) s-a ales „Plata”, din lista de mai jos se va alege „Factura”, si se va selecta factura de la furnizor care se plateste cu tranzactia in curs introdusa
  • Daca se alege la „Tip tranzactie” optiunea „Incasare”, din lista de mai jos se va alege „Avans”, si din lista care va aparea se va alege avansul catre client dorit.
  • Cont

Campul se completeaza automat.

  • Valoare

Se completeaza valoarea documentului (documentelor) de legatura care este platit / incasat prin tranzactia in curs.

  • Curs

Daca documentul de legatura ales este in valuta, atunci in acest camp trebuie introdus cursul valutar.

7. Valoare

Se introduce valoarea CEC-ului.

8. Curs

Daca in campul Cont bancar / Moneda (punctul 1) a fost ales un cont in valuta, atunci trebuie introdus aici cursul valutar.

9. Data decontarii

Se completeaza data decontarii. Incepand cu aceasta data, CEC-ul va fi adus in Tranzactii curente.

10. Tip decontare

Tipul decontarii poate fi: CEC, Efecte acceptate sau Efecte remise.

11. Subunitatea

Reprezinta subunitatea pentru care se introduce initializarea tranzactiei in curs.

12. Agent

Butonul alege agentul din lista de personal.

Multumim pentru abonare la newsletter. Veţi primi un email de confirmare.