Macheta se gaseste in MENTOR > Nomenclatoare > Personal > Nomenclator.
La adaugarea unui angajat in nomenclator, campurile obligatorii care trebuie completate pentru a putea salva inregistrarea sunt Marca, Nume, Prenume, CNP si Caracterizare contabila.
Click pe numarul butonului pentru detalii…

1. Schimbarea culorii machetei |
|
Click pentru detalii…
2. Cetatenie |
|
Daca in lista de alegere Cetatenie se alege optiunea “Romana”, atunci cu butonul Tara de nationalitate se va selecta “Romania”.
Daca la Cetatenie alegeti una din optiunile “Stat comunitar (UE)” sau “Stat extra comunitar (Non UE)”, atunci cu butonul Tara de nationalitate se va selecta tara de origine a angajatului.
3. Act identitate |
|
Se introduc datele de identificare a angajatului. Cu butonul in forma de sageata rosie poate fi incarcata fotografia acestuia.
4. Schimb |
|
Optiune folosita pentru angajatii care lucreaza in schimburi.
5. Meserie |
|
Alege calificarea/meseria angajatului.
6. Functie |
|
Alege functia angajatului.
7. Compartiment / Formatie |
|
Se poate adauga o formatie noua sau se poate asocia angajatul unei formatii existente.
8. Caracterizare contabila |
|
Click pentru detalii…
9. Interval de valabilitate a descrierii |
|
Click pentru detalii…
10. Atasare fisiere externe |
|
Click pentru detalii…
11. Activ |
|
Daca angajatul este bifat ca inactiv, el va aparea in view-ul de personal de pe machetele WinMENTOR ENTERPRISE, insa nu va putea fi selectat. Va aparea un mesaj de avertizare care va informeaza ca persoana figureaza ca inactiva.