Aceasta facilitate este destinata furnizorilor Carrefour, care pentru a-ti transmite facturile lor client in sistemul DOCEXCHANGE impus de partener, trebuie sa foloseasca formatul xml, respectand codificarile si elementele specifice.
I. IDENTIFICAREA PARTENERILOR TRANZACTIEI DE IESIRE
Se face completand datele in nomenclatorul Sedii (Comercial):
In aceasta macheta se va configura exportul datelor facturii pentru fiecare din sediile clientului care utilizeaza acest format pentru importul facturilor, in sensul stabilirii elementelor de identificare.
Pentru formatul DOCXCHANGE, din lista de valori posibile se va alege tip export, tip ID a client si tip ID articol ca in figura 1.
II.EXPORT
Dupa configurare, facturile inregistrate in mod obisnuit vor putea fi exportate in formatul specificat, selectand optiunea „Export Edi”, dupa salvarea lor (vezi figura 2).
III. ELEMENTE SPECIFICE FORMATULUI DOCEXCHANGE
Parametrii configurare WMEdi:
- Se va specifica GLN-ul sediilor de livrare ale clientului si a sediului social daca nu au fost deja incarcate.
- Identificarea firmei furnizorului (Tip Id.Firma) va fi specific, iar valoarea identificatorului va fi cea primita de la client.
- Codul articolului utilizat pentru identificare este codul de catalog al clientului.
Mod de lucru / Date obligatorii:
- Obligatoriu factura este generata pe baza unei comenzi client.
- Factura nu poate contine articole ce provin de pe mai multe comenzi.
- Codul fiscal al firmei trebuie sa fie fara spatii intre indicatorul fiscal si codul numeric (RO88888).
Sa fie completat contul bancar implicit al firmei furnizoare in CONSTANTE UTILIZATOR > CONSTANTE DE OPERARE > SECTIUNEA: TRANZACTII TREZORERIE > Banca implicita.
Fiind o constanta utilizator trebuie sa fie completata pentru toti operatorii care factureaza.
- In CONSTANTE GENERALE > FUNCTIONARE > SECTIUNEA: IESIRI DIN STOC > Identificare Taxa Verde se va selecta taxa corespunzatoare, in cazul in care articolele pe care le facturasi contin aceasta taxa.
- Codul fiscal al clientului respecta aceeasi regula ca mai sus (fara spatiu).
- Codul GLN este completat pe baza datelor primite de la client, atat pentru sediul social cat si pentru sediile de livrare.
- Clientul are specificat contul bancar implicit in nomenclator.
- Denumirea articolului exportat este de maximum 50 caractere.
- Este obligatoriu ca articolele sa aiba completat codul extern (codul EAN) si codul de catalog la client.
- Cantitatea articolelor pe factura se va specifica cu maximum 3 zecimale.
- Toate marimile referitoare la pret, taxa verde, valoare, TVA, discount corespunzatoare articolelor se vor inscrie pe factura cu maximum 4 zecimale.
- La facturare se va folosi discount-ul pe coloana.
- Nu se va folosi scadenta multipla pentru facturare.