Contabilitate
Gestiune stocuri
Clienţi şi furnizori
Trezorerie
Contabilitate
- Contarea automată a tuturor documentelor introduse.
- Evidenţa automată a cheltuielilor înregistrate în avans.
- Evidenţa contabilă a proiectelor europene prin conturi de furnizori speciale.
- Generare declaraţii 300, 390, 394 şi Intrastat, respectiv situaţii financiare, rapoarte contabile obligatorii.
- Verificare conform cu bazele de date ANAF a codurilor fiscale din România, intracomunitare și a partenerilor aflaţi sau nu în sistemul TVA la încasare.
- Fixare balanţă etalon la o lună considerată încheiată, pentru a surprinde modificări accidentale ale situaţiilor deja raportate.
- Balanţa contabilă separată pe subunităţi, după caz.
- Balanţa – an contabil, în funcţie de luna de început an contabil, diferită de ianuarie, utilă firmelor care fac raportări și în alte sisteme contabile.
- Evidenţa și gestionarea mai multor firme care formează un holding.
- Firme asociate în participaţiune.
Gestiune stocuri
- Evidenţa cantitativ valorică a stocurilor.
- Evidenţa global valorică a stocurilor – calcul automat al coeficientului de diferenţe de preţ.
- Posibilitatea de utilizare a diferitelor metode de gestiune: FIFO, LIFO, IDS, PMP, valoric.
- Unităţi de măsură multiple, cu transformare automată a cantităţii și preţului pe baza parităţilor specificate.
- Posibilitatea de evidenţă a stocurilor pe unităţi de măsură de ambalare / stocare.
- Caracteristicile unui articol pot fi evidenţiate în mod analitic și flexibil prin folosirea atributelor.
- Mecanisme de obţinere a cantităţilor prin calcul cu dimensiuni pe 3 niveluri, pentru fiecare comandă sau intrare în parte, cu exploatarea ulterioară în producţie și livrări.
- Opţiune de blocare a anumitor stocuri la vânzare în cazul în care acestea nu îndeplinesc anumite criterii (ex: termen expirat, fără autorizaţie).
- Controlul livrărilor prin evidenţa coletelor și repartizarea lor pe mijloace de transport proprii.
- Evidenţa stocurilor pe serii, termene de garanţie și date de expirare.
- Posibilitatea definirii mai multor liste de preţuri și folosirea acestora în funcţie de criterii comerciale, cu aplicarea automată de preţurilor promoţionale.
- Posibilitatea definirii de articole echivalente și posibilitatea folosirii acestora pe documente.
- Existenţa unui sistem complex de discounturi pentru fiecare subunitate în parte.
Clienţi şi furnizori
- Definirea partenerului o singură dată, indiferent dacă este client sau furnizor, cu diferenţiere în funcţie de documentul în care acesta este utilizat.
- Controlul clienţilor datornici prin blocarea vânzării, în funcţie de criterii multiple.
- Posibilitatea atașării mai multor sedii aceluiași partener, cu vizualizarea situaţiilor pe fiecare dintre acestea.
- Înregistrarea de persoane de contact, delegaţi, bănci pentru fiecare partener în parte.
- Termene de plată/procent discount setate ca implicite la nivel de partener.
- Credite acordate clienţilor la vânzare, cu semnalarea depășirii plafoanelor.
- Consultarea în orice moment a fișelor de clienţi și furnizori în lei sau valută.
- Consultarea în orice moment a clienţilor datornici, respectiv a furnizorilor neachitaţi.
- Regularizarea automată strictă a soldurilor în valută în conformitate cu legislaţia actuală.
Trezorerie
- Evidenţa operaţiunilor de trezorerie în lei și valută cu regularizarea automată a soldurilor în valută.
- Controlul liniilor de credit.
- Evidenţa efectelor de plătit/de încasat.
- Sertarul cu cecuri și bilete la ordin pentru evidenţa fără contabilizare a acestor promisiuni de plată/încasare.
- Gestionează avansurile de trezorerie și justificarea sumelor acordate.
- Compensări manuale și compensări automate generate după criterii diverse.
- Posibilitatea stingerii soldurilor nesemnificative de parteneri.
- Actualizare automată curs BNR pentru toate monedele.