Cookie Consent by FreePrivacyPolicy.com WinMENTOR ENTERPRISE: ERP gestiune, contabilitate Romania
ro

Se gaseste in COMERCIAL > Clienti > Contracte de tip abonament


Click pe numarul butonului pentru detalii

1. Carnet document

Se foloseste pentru adaugarea sau selectarea unui carnet de document pentru contractele comerciale.

Carnet de document

2. Client

Alege din nomenclatorul de parteneri clientul cu care se face contractul comercial.

3. Numarul de inregistrare / data / perioada de valabilitate a contractului

In functie de intervalul introdus in campurile Valabil de la / pana la se va genera graficul din tab-ul 2. Grafic de facturare.

4. Articolul

Se selecteaza articolele ce vor face obiectul contractului de abonament.

In grila de articole:

  • %Disc – reprezinta procentul de discount (introdus ca valoare negativa) sau majorare. Discountul introdus in aceasta coloana va fi preluat pe factura de iesire. La apasarea butonului %Disc se va completa toata coloana cu valoarea din prima linie.
  • Zile plata – Se va completa campul Scadenta de pe factura de iesire cu numarul de zile introdus in acest camp.

Zile plata se transmit pe factura ca termen de plata, iar daca un contract are mai multe articole cu Zile plata diferite atunci acestea vor determina completarea de termene multiple.

Daca nu se completeaza Zile plata, atunci se aplica zilele de plata din fisa articolului, fisa partenerului sau din constanta: Termen plata clienti (zile).

Prioritatea este data de constanta Prioritate termen plata pe iesiri.

Cele doua constante se gasesc in Constante generale Mentor > 1. Constante de functionare > 7. Iesiri din stoc > 7.4. Termene / majorari intarziere.

Textul introdus in campul Observatii pentru un articol de pe contract se va prelua pe factura generata.

In cazul facturarii, indiferent de scadenta (atat din contract cat si din generator), in Observatii articol apare mai intai luna in care era scadenta, conform graficului de facturare.

5. Afisare coloane secundare

In coloanele secundare se poate completa denumirea si codul la client.

Gestiunea se completeaza doar in cazul articolelor de tip serviciu pe cont de venit.

Click pentru detalii…

6. Agent

Permite selectarea agentului. Sunt adusi in lista doar angajatii care au bifata optiunea Agent de vanzari din nomenclatorul de personal.

7. Contact

Poate fi aleasa una din persoanele de contact din fisa partenerului.

8. Moneda

Se alege moneda in care va fi inregistrat contractul.

Cursul valutar va fi acela de la banca completata in constanta: Banca pentru pret vanzare in valuta.

Constanta se gaseste in: Constante generale MENTOR > 1.Constante de functionare > 11.Preturi multiple.

9. Listare

Permite listarea contractului de tip abonament. Butonul este activ dupa salvarea documentului.

Interfata listare

Configurarea listarii

10. Subunitatea

Reprezinta subunitatea de care apartine documentul.

11. Arhiva

Oricarui document i se pot asocia unul sau mai multe fisiere externe care se salveaza si arhiveaza in baza de date. La solicitare, aceste fisiere se pot dezarhiva si vizualiza (sunt aduse din baza de date Oracle si salvate pe disc, oriunde doreste utilizatorul).

Multumim pentru abonare la newsletter. Veţi primi un email de confirmare.