ro

Posibilităţile de lucru oferite utilizatorilor acoperă integral cele mai complexe solicitări ale departamentelor comerciale. Astfel, sunt acoperite integral contractele comerciale de vânzare-cumpărare şi cele de leasing operaţional şi financiar. Ofertele, comenzile şi contractele la şi de la parteneri (furnizori, clienţi) pot fi gestionate integral.

Iată şi unele facilităţi specifice firmelor de distribuţie:

  • atribuirea automată de discounturi sau majorări de preţuri de vânzare, după diverse criterii
  • lucrul cu articole cu preţuri multiple şi cu categorii de preţ implicite
  • înregistrarea automată a taxelor de coletărie (pe greutate, pe valoare, cu valoare declarată, taxe ramburs, etc.)
  • urmărire garanţii la vânzare
  • generator de facturi pentru comenzile de la clienţi în limita stocurilor disponibile şi în ordinea termenelor de livrare
  • generator de facturi pentru vânzări
  • facturare automată pentru servicii de tip abonament
  • generator de facturi pentru vânzări/achiziţii în rate
  • generator de facturi pentru vânzari/achiziţii în leasing

Listele specifice acestui modul acordă utilizatorului avantajul de a obţine informaţii detaliate despre rezultatele activităţii sale comerciale:

  • stocuri: necesar de aprovizionat, stocuri critice, în curs de epuizare, fără mişcare, prognoza de stocuri bazată pe perioade comparabile
  • urmărirea situaţiei partenerilor: plăţi/încasări, furnizori neachităţi/clienţi datornici
  • facturi nesosite/facturi de întocmit
  • liste de intrări/ieşiri pe firmă şi pe gestiuni
  • topul vânzărilor/încasărilor în lei şi în valută
  • topul clienţilor/furnizorilor
  • comenzi către furnizori/de la clienţi, comenzi în curs, comenzi de la şi către subunităţi
  • evidenţa vânzărilor pe perioade specifice, durata medie de încasare pe fiecare agent de vânzări, istoricul vânzărilor pe articole şi pe parteneri

Multumim pentru abonare la newsletter. Veţi primi un email de confirmare.