ÎNAPOI LA PORTAL
Cautare rapida:
News

Contractul de abonament pentru aplicatia DECLARATII se reinnoieste automat, iar activarea lui se declanseaza prin plata sumei de 58,8 euro (49 euro + TVA) pe fiecare post pe care aceasta aplicatie a fost achizitionata. Plata trebuie facuta pana la data de 15.01.2016. In functie de firma de la care ati cumparat aplicatia, puteti efectua plata abonamentului intr-unul din urmatoarele conturi, fara a mai cere factura proforma:

Info Mentor SRL Gura Humorului CUI: RO 12515981 ING Bank Iasi, IBAN: RO34 INGB 0000 9999 0457 5110

TH Junior SRL Iasi CUI: RO 6887050 ING Bank Iasi, IBAN: RO43 INGB 0000 9999 0417 8994

Postată pe 15 Dec 2015 de către admin

Programul Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice”
„Investiţii pentru viitorul dumneavoastră”

ANUNȚ ÎNCHEIERE PROIECT

Iași, 15 decembrie 2014

SC TH JUNIOR SRL, cu sediul în Iasi, Șos. Națională, nr. 18-20, anunță încheierea, în data de 18.12.2014, a derularii proiectului “Creșterea competitivității TH Junior prin implementarea platformei B2B pentru gestionarea interactivă a fluxurilor clienți” cofinanțat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanțare nr. 1411/332/20.12.2013 încheiat cu Ministerul Comunicațiilor si Societății Informaționale, Organism Intermediar pentru Axa Prioritara 3 – „Tehnologia informației si comunicațiilor pentru sectoarele privat și public” a POS CCE.

Valoarea totală contractată a proiectului a fost de 427.705,76 lei, din care asistența financiară nerambursabilă a fost de 241.446,80 lei.

Proiectul s-a implementat în Iași, în perioada 23.12.2013-18.12.2014.

Obiectivul general al proiectului l-a reprezentat eficientizarea proceselor de vânzare și suport comercial și tehnic din cadrul SC TH JUNIOR SRL, prin introducerea unei platforme online B2B care să centralizeze comunicarea comercială și de suport.

Obiectivele specifice ale proiectului au fost:

  • implementarea într-o platformă online, integrată cu baza de date de contacte, a tuturor fluxurilor de comunicare cu clienții și distribuitorii;
  • vânzarea online a aplicațiilor din gama WinMentor, a modulelor suplimentare, a up-date-urilor și a cheilor de activare a licențelor periodice, cu posibilitatea de plată electronică;
  • implementarea unui sistem de management al suportului tehnic bazat pe un sistem Request Tracking (RT).

Indicator de realizare: 6 module funcționale ale sistemului informatic (ale platformei), indicator îndeplinit în procent de 100%.

Indicator de rezultat: 700 IMM-uri care realizează tranzacţii prin aplicaţia informatică.

Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro

Postată pe 15 Dec 2014 de către admin

<< Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Next >>

Powered by CuteNews