Anunt

Collapse
No announcement yet.

Eroare preluare date in D394 Octombrie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Timp
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @alexadi: Corect, ar trebui sa se faca ceva in acest sesns. Chiar daca platim mai mult pt acest modul. Eu stau cu 25 de clienti si nu pot depune declaratiile si bilanturile decat pe ultima 100 de metrii. Nu e normal. Platim mai mult, dar angajati inca pe cineva ca sa se poata face update-urile mai repede. Trebuie sa ne intelegeti si pe noi. Eu nu am pe cine sa angajez pt 3 zile sa imi corecteze firmele daca este ceva eroare la D394. Trebuie sa lucram in ultimele zile de depunere foarte mult din acest motiv. Multumim de intelegere.

    @Solomon Silvia: Nu inteleg de ce de exemplu in D390 nu pot modifica adresa ca si la celelalte declaratii (societate cu sediu fiscal in alta localitate). Chiar sunt anumite probleme cu Mentorul care nu vreti sa le corectati. Este foarte frustrant, trebuie sa modific manual exportul din Mentorul, lunar. Aici chiar e rea vointa.

    In D300 de ce nu se poate prelua automat banca fara sa mai selectam lunar banca? O simpla bifa in Mentor ar rezolva aceasta situatie.

    Trebuie sa intelegeti ca si clientii nostrii vor anumite situatii mai repede, iar noi stam si pierdem vremea pe D394 care este o banalitate de fapt pt ei. Pe clientii nostrii nu ii intereseaza D394, si nu vor sa plateasca timpul pierdut de noi cu aceasta declaratie. Este o simpla ecuatie economica, in care noi expertii contabili pierdem timp si bani.
    Last edited by bbc; 21 November 2016, 11:16.

    Comment


    • #17
      Modificarea codului fiscal de pe butonul CF nu va influenteaza valoarea din nomenclator, in schimb aceste valori pot fi alese pe toate tranzactiile de intrari/iesiri.

      Comment


      • #18
        Original a fost postat de ANCA PANTEA Vezi Post
        Buna seara.

        Am si eu cateva intrebari:
        Raspuns simplu inca nu aveam declaratia 394 o sa apara candva in viitor nu se stie cand speram ca o sa apara la timp ca sa nu platim amenzi ca nu o putem depune.
        la nr de bon fiscale ca sa il poti adauga pune biFa Da pe Provine de la casa de marcat in stanga sub carnete de documente in monetar
        -eu zic ca le treci in facturi emise cu INFOCM pe DA

        In alta ordine de ideei
        1. La facturile de stornare care trebuiesc declarate separat nu se iau in considereare si cele care au cantitati pozitive chiar daca valoarea totala a facturi este negativa. Ghidul de completare a declaraiei spune clar: "2.2.1. seria și numărul facturilor stornate; factura stornată reprezintă factura emisă de persoana impozabilă, a cărei valoare totală este negativă;"" Nu vad nici o ingradire legata de faptul ca pot storna o factura care initial a fost de 10 lei din care un produs de 12 lei si o reducere comerciala de 2 lei si per total sa am un total de -10 lei in mentor ma trezesc ca primesc mesajul ca nu am voie decat cantitati negative.
        Am vorbit cu clientii ca dor ei si emit facturile si mi-au spus simplu: LEGEA IMI PERIMITE si NU VREAU SA AM COSTURI SUPLIEMNTARE (hartie, mai multe documente etc) si e vb de o banala reducere asa ca NU ma intereseaza, alte softuri pot, leagea imi da voie rezolva problema NU E PROBLEMA MEA CI A TA CA TU ESTI CEL PLATIT SA IMI FACA DECLARATIA.
        Ce solutie sa adopt? Ce implicatii are daca trec si cantitatea cu minus si pret unitar cu minus la valoare si la tva apare cu plus dar winmentor cum le vede cum le gestioneaza, cum vor fi vazute in viitor la urmatoarele actualizari, testari de consistenta etc,

        2. Am clienti care vor sa declare facturile cu toata seria adica seria A nr 1 si pana la seria A nr 5000. dar si clienti care vor doar seria A cu nr 1 fara se declara ultimul numar ca nu stiu cate emit. cum facem asta?

        3. Reusim sa depunem si noi declaratia 394 (rad de mine toti colegii care au alte softuri unele chiar gratuite ca am dat mii de euro pe soft si nu pot depune declaratia, ma intreaba mai vii in concediu sau investitiile tale de mii de euro te impiedica sa ai concediu? Mai am putin si ma omara iubita ca nu stiu dc plec si i pe buna dreptare ai dat o groaza de bani sa nu mai ai probleme si ai probleme mai mari decat dc era softul gratis sau cel iefti pe care l-ai schimbat la ce ti-a folosit nu mai bine plecai in concediu cu acei bani?) Vreau si eu termene nu vorbe, ca eu nu stiu pe unde sa scot camasa, am clienti care doresc declaratiile si le depun ei eu ce sa le zic stai ca ti le dau la ora 23.59 pe 30.11.2016, chiar trebuie sa ne pierdem clientii ca nu pot face o declaratie la timp?

        4. Facturile emise pentru bunuri/servicii cu tva 20% si 9% achitate partial cu bonul fiscal si partial prin banca va stii sa considere cat este prin BF cu tva de 9 si cat este cu tva 20?

        5. Am situatii in care ma trezesc ca am facturi emise la firme care sunt tva la incasare care nu stiu din ce motiv la salvarea initiala imi trece pe factura tva la incasare NU si imi deduce tva la data facturi chiar daca nu este incasata, o atentionare ceva la salvare se poate pune ca situatia apare aletor si nu doar intr-o baza, e posibil ca aceea factura sa fi gresit clientul si sa ii schimb clientul inainte sa o salvez, e posibil sa modific pozitia de la aceea factura nu stiu exact ce determina dar determina ca tva la incasare sa fie NU, lucru care nu e corect fiind tva la incasare firma ar trebui sa ma atentioneze ca sunt tva la incasare si emit o factura fara sa fie bifata la tva la incasare asa cum este la furnizori sa fie si la clienti. O solutie ceva pana se va implementa o avertizare in soft?
        Am patit si situatia in care sa dau la un client o estimare pe luna octombrie ca are tva de plata de 5000 lei si imi spune ca sa mai verific ca el stie ca are maxim 1000 lei (le tine pe caiet) avea dreptate la mine multe facturi apareau fara bifa de tva la incasare (recunosc e tva trimestial si nu erau verificate ) dar nu mi se pare normal ca sa ma trezesc ca am asemenea situatii, generate chiar nu stiu de ce eroare in program.

        Comment


        • #19
          Asa cum vor fi informati toti clientii astazi, data preconizata de aparitie a declaratiei este 25 noiembrie 2016.

          In ceea ce priveste nelamuririle dvs, precizez ca:
          1. In declaratie, facturi stornate se vor considera toate cele a caror valoare totala este negativa. In momentul in care s-a adaugat flag-ul de Storno pe factura s-a facut conform precizarilor din Codul Fiscal, iar in declaratie a fost modificat modul de preluare in functie de informatiile aparute in ghid (la momentul adaugarii flag-ului Ghidul de completare a declaratiei 394 nu exista!). Astfel, bifa de storno nu mai are influenta in preluarea facturilor in declaratie
          2. Carnetele de documente vor fi preluate automat cu posibilitatea ca dvs sa interveniti cu modificari asupra valorilor aduse
          3. Numarul de bonuri, cat si facturile asociate acestora se vor trece pe monetar, mai multe detalii gasiti aici: ftp://ftp.winmentor.ro/WinMentor/Ver...0WinMENTOR.pdf
          4. Vechea declaratie va permitea sa introduceti manual deoarece in spatele acesteia exista un algoritm mult mai simplu. Spre deosebire de vechea declaratie, noul format presupune multe sinteze, grupari pe diverse criterii, incat orice mica greseala poate determina un export cu erori. Declaratia preia toate informatiile din baza de date si le repartizeaza pe diferite sectiuni in functie de diverse criterii. In cazul in care se lucreaza cu puncte de lucru se recomanda lucrul in retea sau cu sateliti, astfel incat toate datele sa fie cumulate pe o singura firma.
          5. La orice incasare partiala - TVA-ul se calculeaza proportional pe fiecare cota de TVA. Lucrul acesta il puteti observa foarte usor la TVA neexigibil.
          6. TVA la incasare este pe NU in diferite circumstante precum: tara diferita de Romania, TVA=0 (pe intregul document), Persoana afiliata=DA

          Comment


          • #20
            Sunt multe probleme cu mentorul pe care nu vor sa le rezolve. Caz concret tva nedeductibil in factura la aviz. Raspuns: nu se va face!. Deci cum se poate da asa raspuns? Am bunuri venite cu aviz si nu pot deduce tva-ul iar in factura la aivz nu pot selecta acest lucru.

            Deci probabil d394 nu se va face pana aproape de 30.11, sau?. Poate suntem cam duri, dar traim sub stres constant in perioada modificarilor de declaratii si la bilant. Vrem sa platim mai mult pt modul declaratii, dar va rugam modificati mai repede programul.

            Dar felicitari pt optiunea de "Verificare coduri fiscale pe documente", ajuta foarte mult.
            Last edited by bbc; 22 November 2016, 11:32.

            Comment


            • #21
              Pe factura la aviz nu se poate face TVA nedeductibil din cauza diferitelor situatii de inregistrare a facturilor la aviz, diferite de aviz (exemplu: pe aviz nu exista tva, iar pe factura exista TVA).
              Asa cum am precizat si in postarea anterioara, declaratia va aparea pe 25 noiembrie 2016. Pentru generarea unei declaratii corecte este important sa aveti toate tranzactiile inregistrare corect, In documentul ftp://ftp.winmentor.ro/WinMentor/Ver...0WinMENTOR.pdf puteti vedea in ce sectiuni se raporteaza tranzactiile si setarile necesare de efectuat.

              Comment


              • #22
                Exista o singura problema pe care cei de la mentor NU o inteleg LAUDA DE SINE NU MIROASE A BINE, sa ma explic acuma:

                1. Avem baza buna extraordinara contabilitatea in mentor = Ce gaseste utilizatorul: BAZA BUNA IMPLMENTARE JALICA = OUTPUTU- RILE EXECRABIL DE TARZIU SI CU MULTE ERORI
                2. Declaratiile sunt scoase in utlima suta de metri = PROGRAMATORI CARE LUCREAZA PE GENUNCHI SI MODIFICARILE NU SUNT GANDITE PT TOATE IMPLICATIILE = IMI ADUCE AMINTE DE ANI DE PIONERAT AI PROGRAMELOR CAND ORICE PROGRAMATOR LUCRA IN GARAJ UN PROGRAM SI IL VINDEA. ASA E MENTORUL IN MOMENTUL DE FATA?
                3. Platim bani pe program ca sa fie bun = alti il au gratis platesc doar actualizari (cat platim si noi pt un pot ei pentru toata firma) dar au declaratiile la timp. Avantaj pentru ei MENTOR IN MARE DEZAVANTAJ PENTRU UTILIZATOR AVANTAJ PENTRU PRODUCATOR DOAR.
                3. Declaratia scoasa dupa 20 se anunta pe 22 ca va fi scoasa pe 25 adica in ultimele zile sa vedem: 25 e vineri o scoate seara deci adio zi de lucru ce mai ramane a stiu sambata si duminica (zile nelucratoare dar prosti de contabili tr sa lucreze) si 28 si 29 ziole lucratoare plus 30 a stiu tot zi nelucraotare deci cate zile lucratoare am eu sa depun declaratiile fix 2 hai 3 daca se va aplica derogarea sa depunem si pe 2 decembrie dar nu stim inca.
                4. Erori dupa actualizari si actualizari esuate fara numar in ultima perioada deci: PROGRAMATORI CARE LUCREAZA PE GENUNGHI FARA NICI O GANDIRE LOGICA SI RATIONALA
                5. SUNT FOARTE NERVOS SI ACID SI ASA O SA FIU PENTRU CA MA VAD NEVOIT CA SA VIN IN TARA CU MULTE ZILE INAINTE = BANI PIERDUTI PE CAZARI AVIONAE SI ALTE CELE DAR CE IMI TREBUIE MIE CONCEDIU CAND AM DAT MII DE EURO PE UN SOFT CARE E CEL MAI TARE CEL MAI BUN DAR NU E IN STARE SA FACA O BANALA ACTUALIZARE LA CARE LA ALTI E GATA DE MULT.
                6. Pare ciudat sau nu asta este adevarul: Am facturi din ROMANIA si Clienti NORMALI adica NU AFILIATI dar imi considera TVA NORMAL EU FIIND FIRMA CU TVA LA INCASARE, am cred ca vro cateva luni de cand raportez aceasta problema NU SE FACE NIMIC. Am spus ca sunt dispus sa trimit o salvare cu baza in care a aparut problema ultima data NEINTERESANT pentru mentor sa rezolve problema.
                7. Utilizatori NU SUNT PROSTI si cu atat mai mult AU de multe ori DREPATE. (M-Am simtit ca un jeg cand am raportat de multe ori erorile si mi se spunea ca sunt eu UTILIZATORUL PROST si ca nu stiu ce vorbesc, VORBEA DISTRIBUITORUL SI I SE SPUNEA NU SE POATE TR SA VEDEM NOI DIRECT DE LA PROGRAMARE CAZUL ASTA NU EXISTA, cand practica demonstreaza ca asa este (patitat cu 327 cand mi se spunea ca nu exista posibilitatea sa nu mearga si vazut si distribuitorul ca era o problema, au vazut si de la iasi si tot cu 2-3 zile inainte de termen s-a finalizat)
                8. @bbc sa stii ca platim PREA MULT PENTRU CAT PRIMIM sa vedem:
                a. softuri gratuite actualizare de 50 euro pe an fara limitare de posturi au toate declaratiile de mult gata inclusiv si DECLARATIA 100 si OP DE TREZEORERIE. MENTORUL CATEVA MII DE EURO DACA VREI RETEA SI CATEVA POSTURI PLUS MODUL DE DECLARATI LA CARE FIECARE UTILIZATOR = 50 EURO ACTUALIZAREA. REZULTATUL 23 DE ANI DE WINMENTOR INCA NU ARE : DECLARATIA 100, OP DE TREZORERIE, CONTRACTE DE MUNCA, ACTE ADITIONALE, SA MAI CONTINUI SAU BILANTUL E FOARTE BUN DAR NU PENTRU UTILIZATOR CI PENTRU MENTOR DOAR ASA CA PALMARES CA NE LAUDAM CU REALIZARILE SI ASCUNDEM SUB PRES PROBLEMELE. Nici declaratia 394 nu o pot depune dar de asa e normal.
                9. Raportarea semestriala (BIlantul la 30.062016) Tot timpul nu pot sa plec in concediu in perioada 01.08-15.08 DE CE pentru ca mentorul nu poate sa scoata decat in aceasta perioada varianta de bilant f misto nu adica in ultimele zile.
                10. La RAPORTAREA SEMESTRIALA au durat 22 de ani de mentor (anul trecut au facut modificarile) ca sa isi dea seama (duipa ce tot raportam) ca NU SE POATE IMPORTA PRECEDENTUL DECAT LA INCEPUT DE AN SAU LA JUMATATEA DE AN deci cam partial si se rescriau datele. Solutia una de model " Dorel" importi doar una din ele restul se recalculeaza
                11. Notele la bilant sunt asa ca sa zica ca exista trebuie sa muncesti sa le definesti si sa le completezi cand au datele automate in bilant si ar putea sa le actualizeze automat.
                12. Sa mai zic ca Daca vreau sa listez un NIR in mentor/intari/facturi pot sa pun pe ele cursul de factura si cursul din ziua receptiei, dar din Mentor/intari/facturi in asteptare exact NU POT SA PUN CURSUL DE PE FACTURA SI DE PE NIR ci doar cursul de pe NIR.
                13. Modul de administrare nu aveam, facem manual in fiecare luna operati repetitive care s-ar putea face automat, dar ce conteaza. SA VEDETI CE MISTO E SA DESCHIZI LA UN CABINET DE EXPERTIZA CONTABILA MULTE FIRME IN ACELASI TIMP, sau sa faci salarizarea. (Contra cost ca modul de sine statator deacord)
                14. Un modul de listare automata NU AVEM ar fi util sa pot sa fac si eu listari si sa le trimit la clienti NU SA PIERD CATE JUMATATE DE ZI CA SA II TRIMIT UNUI CLIENT RAPOARTELE: (Modul de sine statator contra cost deacord)
                15. Actualizarea la curs BNR FACE ACTUALIZAREA PE toti ani ca degeaba ai importat si acum cateva zile ca poate intre timp au schimbat cei de la BNR cursul de acum 2 ani, curs importat tot din BNR.RO
                16. O sa mai revin cu detalii daca sunteti interesati

                Comment


                • #23
                  Conform Ordin 2634 / 2015, avizul nici nu trebuie sa contina TVA. Nu pot atasa modelul de aviz, dar daca verificati in anexa 2 la ordin se poate vedea ca nu contine.


                  AVIZ DE ÃŽNSOŢIRE A MĂRFII
                  (Cod 14-3-6A)

                  Avizul de însoţire a mărfii serveşte ca:
                  - document de însoţire a mărfii pe timpul transportului, după caz;
                  - document ce stă la baza întocmirii facturii, după caz;
                  - dispoziţie de transfer al valorilor materiale de la o gestiune la alta, dispersate teritorial, ale aceleiaşi entităţi;
                  - document de primire în gestiune, după caz;
                  - document de descărcare din gestiune a bunurilor cedate cu titlu gratuit.
                  Avizul de însoţire a mărfii se întocmeşte de către entităţile care nu au posibilitatea întocmirii facturii în momentul livrării produselor, mărfurilor sau altor valori materiale, precum şi în alte situaţii stabilite prin procedurile proprii ale entităţii.
                  ÃŽn condiţiile în care datele valorice (preţul unitar şi valoarea) nu se înscriu în Avizul de însoţire a mărfii, aceste date trebuie să se regăsească într-un alt document justificativ care stă la baza înregistrării în contabilitate a valorii bunurilor.
                  ÃŽn cazul transferului de bunuri între gestiunile aceleiaşi entităţi, dispersate teritorial, precum şi al transportului bunurilor cedate cu titlu gratuit (mostre, bunuri date pentru stimularea vânzării sau testări la locul de desfacere, premii, materiale promoţionale etc.), Avizul de însoţire a mărfii va purta menţiunea "Fără factură", după caz.
                  Pe Avizul de însoţire a mărfii emis pentru valori materiale trimise pentru prelucrare la terţi se face menţiunea "Pentru prelucrare la terţi".
                  ÃŽn alte situaţii decât cele prevăzute mai sus se face menţiunea cauzei pentru care s-a întocmit Avizul de însoţire a mărfii şi nu factura.

                  Comment


                  • #24
                    Declaratiile am vazut or sa apara :Noua versiune de DECLARATII va fi accesibila dupa data de 25.11.2016." poate fi si 30 e tot dupa 25.
                    Dar vad ca in anexa de declaratie 394 este folosit un program care are optiuni pe care noi in versiunea 831.07 NU LE AVEM cand v-a aparea si programul.
                    Este indicat sa luati in calcul ca o actualizare de program dureaza cateva ore bune si aici includ: salvare baza de date (o baza cu mai multe firme si cu mai multi ani de cativa zeci de giga dureza ceva timp la salvare resurse hardware sunt, deci e vb de limitari fizice care sunt de inteles), la care se aduga si actualizarea propiu zisa care daca sa face cu Alt+Q poate dura intre 1 si 3 ore sau o zi daca e fara ALt+Q

                    Comment


                    • #25
                      Versiunea noua de WinMENTOR ce va aparea nu va necesita verificare de structuri, astfel incat actualizarea va dura maxim 3 minute.

                      Comment


                      • #26
                        Original a fost postat de Solomon Silvia Vezi Post
                        Versiunea noua de WinMENTOR ce va aparea nu va necesita verificare de structuri, astfel incat actualizarea va dura maxim 3 minute.
                        Ce bine! Ne-ati usurat munca.

                        Comment


                        • #27
                          Original a fost postat de Solomon Silvia Vezi Post
                          Versiunea noua de WinMENTOR ce va aparea nu va necesita verificare de structuri, astfel incat actualizarea va dura maxim 3 minute.
                          Din cate stiu eu orice ADMINISTRATOR DE IT recomanda ca inainte executarii unor proceduri de UPGRADE sa se faca un BACKUP de siguranta al datelor pentru cazul in care sunt probleme la actualizarea, sunt probleme cu noua versiune ce corupe baza de date sunt multe motive si nu are rost sa le insir aici (chiar si winmentor recomanda ca sa facem salvari, mai ales ca eu am baza de date pregatita pentru declaratie si daca ceva nu functioneaza si am o baza care are 1-2-3 zile in urma care trebuiesc recuperate, nu e prea placut ca o sa fiu si contra cronometru,) EXCLUDEM VARIANTA FARA BACKUP ASA CA SA PIERD ZILE DE MUNCA PENTRU CA UPDATEUL DA ERORI.

                          Cele 3 minute se fac de fapt vro 30 ca atat dureaza actualizare liste si constante fara structuri nu vorbim de caz ideal o firma in fisierul DATA ci vorbim de zeci de GIGA de date. La care se adauga si timpul pentru a pune executabillul la toti utilizatori. Adaugam si faptul ca in momentul respectiv orice operatiune pe baza nu mai poate fi executata. Un upgrade se duce spre o ora FARA BACKUP.

                          PS: Pornesc un backup de baza la ora 10.00 PM si il termina dimineata la ora 5:25-5:30 AM vorbim de ultima mea salvare de acum doua zile. Asa ca asta e REALITATE SI PRACTICA NU DE TEORIE.

                          Comment


                          • #28
                            Original a fost postat de alexadi Vezi Post
                            Din cate stiu eu orice ADMINISTRATOR DE IT recomanda ca inainte executarii unor proceduri de UPGRADE sa se faca un BACKUP de siguranta al datelor pentru cazul in care sunt probleme la actualizarea, sunt probleme cu noua versiune ce corupe baza de date sunt multe motive si nu are rost sa le insir aici (chiar si winmentor recomanda ca sa facem salvari, mai ales ca eu am baza de date pregatita pentru declaratie si daca ceva nu functioneaza si am o baza care are 1-2-3 zile in urma care trebuiesc recuperate, nu e prea placut ca o sa fiu si contra cronometru,) EXCLUDEM VARIANTA FARA BACKUP ASA CA SA PIERD ZILE DE MUNCA PENTRU CA UPDATEUL DA ERORI.

                            Cele 3 minute se fac de fapt vro 30 ca atat dureaza actualizare liste si constante fara structuri nu vorbim de caz ideal o firma in fisierul DATA ci vorbim de zeci de GIGA de date. La care se adauga si timpul pentru a pune executabillul la toti utilizatori. Adaugam si faptul ca in momentul respectiv orice operatiune pe baza nu mai poate fi executata. Un upgrade se duce spre o ora FARA BACKUP.

                            PS: Pornesc un backup de baza la ora 10.00 PM si il termina dimineata la ora 5:25-5:30 AM vorbim de ultima mea salvare de acum doua zile. Asa ca asta e REALITATE SI PRACTICA NU DE TEORIE.
                            Concluzia mea dupa peste 15 ani de Winmentor si contabilitate. Winmentor nu este facut pt multi-firme. Ci doar daca ai un mini SRL de apartament. Atunci e bun. Ganditi-va ca avem firme de productie care nu aduc actele fix in ultima zi a lunii. Si acum mai primim acte pe luna octombrie. Stiu nu e vina d-voastra. Dar nu putem in 29 sa depunem la zeci de firme D394. Trebuie facut ceva in acest sens de catre Winmentor.

                            @ alexadi: D100 si D101 sunt asa banale de facut in programul. Cei de la SAGA le au. http://www.sagasoftware.ro/?p=479

                            Alta problema. Daca sunt mai multi administratori? Nu pot decat sa introduc unul si daca semneaza altul trebuie manual. ))) Imi vine sa si rad de cat de prost lucrez. Ineficient si pierd timpul introducand manual.

                            WINMENTOR: O firma poate sa aiba mai multi administratori. Faceti va rog acest lucru posibil in program. Dureaza 3 minute sa introduceti inca cateva campuri acolo.

                            Nu interpretati gresit. Apreciem ce e bun. Dar unele lucruri ne fac sa credem ca ne ignorati. D-voastra credeti ca eu pot spune unui client: Scrie de mana dragule telefonul in balanta de verificare, pt ca programul meu pe care am dat mii de euro nu poate. Mi-e jena uneori sa raspund la astfel de intrebari.
                            Last edited by bbc; 22 November 2016, 13:28.

                            Comment


                            • #29
                              Pai cum sa fie cand nu are un backup pentru toata baza ci doar pentru fiecare firma separat. Incep sa cred ca m-am primit cand am facut alegerea acestui program si nu e prea placut dupa 3 ani sa ma gasesc in acelasi punct declaratii in ultima zi si cu o tona de nervi ca apar updaturi care dau multe erori si nu se specifica ce modificari se fac ci se spun doar o parte din ele.

                              PS: se pare ca suntem doar 2 (DOI) oameni care plang aici pe forum sa inteleg ca restul ACCEPTA SA FIE CALCATI IN PICIOARE? Sau suntem singurii utilizatori de pe forum? Ori restul utilizatorilor asalteaza serverele de mail ale producatorului si distribuitorilor?

                              Comment


                              • #30
                                Original a fost postat de alexadi Vezi Post
                                Pai cum sa fie cand nu are un backup pentru toata baza ci doar pentru fiecare firma separat. Incep sa cred ca m-am primit cand am facut alegerea acestui program si nu e prea placut dupa 3 ani sa ma gasesc in acelasi punct declaratii in ultima zi si cu o tona de nervi ca apar updaturi care dau multe erori si nu se specifica ce modificari se fac ci se spun doar o parte din ele.

                                PS: se pare ca suntem doar 2 (DOI) oameni care plang aici pe forum sa inteleg ca restul ACCEPTA SA FIE CALCATI IN PICIOARE? Sau suntem singurii utilizatori de pe forum? Ori restul utilizatorilor asalteaza serverele de mail ale producatorului si distribuitorilor?
                                Nu stiu sincer, eu am clienti la care se tine la ei contabilitatea si eu doar verific. Deci eu le-am cerut sa cumpere mentorul. Si mai primesc si peste cap. Poate suntem noi acum mai nervosi ca altii. Sau plictisiti. Chiar nu pricep de ce la factura la aviz nu pot pune tva nedeductibil. Am master, sunt expert contabil, expert evaluator si manager financiar. Daca sunt tampit eu atunci asta e. Poate ca sunt. Dar nu ma suport sa trec in Nota contabila TVA-ul neded. la factura la aviz in 2016. Si sa selectez banca la D300 in fiecare luna. Am firme cu peste zece banci. Va rog puneti o bifa in Mentor sa se preia implicit una. Si daca vreau sa o modific din Declaratii.

                                Am bilet pt Madrid din 25 seara pana pe 28. Sunt nervos ca trebuie sa stau ca pe ace ca trebuie sa vin in 29 sa fac D394. Na am spus de ce.

                                @alexadi: poate nici nu citeste nimeni acest subiect. Felicitari pt ca ai punctat unde ma doare si pe mine. Sunt si altii crede-ma.

                                Comment

                                Working...
                                X