Sunt afisate rezultatele de la 1 la 6 din 6
  1. #1
    Data inscrierii
    February 2011
    Posturi
    228

    Implicit Preluare info anaf.ro

    Buna ziua!

    De foarte mult timp avem probleme cu preluare info anaf.ro pentru partenerii noi. Mesajul standard "Nu am putut comunica cu serverul ANAF". Aveti si voi probleme sau este doar la noi?

    Multumesc,
    Andrea

  2. #2
    alexadi e offline Super Veteran al Forumului
    Data inscrierii
    January 2013
    Posturi
    1 459

    Implicit

    Da si eu si colegii mei au probleme cu serverul de preluare e ciudat ca am 3 softuri cu care lucrez chiar si si toate merg al 4 e mentorul si da eroarea de mai sus. De ce nu inteleg fiind singurul care are probleme.

  3. #3
    Data inscrierii
    February 2009
    Posturi
    2 670

    Implicit

    Oare celelalte 3 softuri nu interogheaza aceeasi baza de date de la anaf? Ieri si azi doar asta am vazut la registru tva, rosu in fata ochilor.....Screenshot_27.png

  4. #4
    alexadi e offline Super Veteran al Forumului
    Data inscrierii
    January 2013
    Posturi
    1 459

    Implicit

    Acum am verificat, se pare ca anaf conector are o problema, altfel nu imi explic cum in saga, in smart bill si in oblio imi importa codul fiscal fara problema si in mentor eroare. Toate 3 verificate de mine si de manuta mea acuma. Cred ca e ceva ce trebuie investigat caci poate intre timp a schimbat anaf ceva si e nevoie de modificare in conector.

    PS: Am acces in softurile clientilor cu care isi emit ei facturile si de aceea pot verifica de la mine de pe pc, unde am acelasi ip toate softurile, de mai sus, de oriunde le verific singurul nefunctional e mentorul semn ca ceva este cu probleme in implementarea cu serverul de unde se iau datele.

    eroare mentor: 125.eroare anaf conector.jpg

  5. #5
    Data inscrierii
    May 2014
    Locatie
    Earth
    Posturi
    60

    Implicit

    Conform serviciului oficial oferit de ANAF si documentat pe site-ul lor: https://www.anaf.ro/anaf/internet/AN...icii_web_anaf/ pentru servicii web sincrone, veti observa foarte usor realitatea, accesand site-ul ce ar trebui sa ofere aceste informatii in format json:

    https://webservicesp.anaf.ro/Platito.../api/v8/ws/tva

    Dar in ultima saptamana, raspunsul la acest site este o redirectare catre este pagina https://mentenanta.anaf.ro/ si desigur AnafConnector in loc sa primeasca un text in format json, primeste codul html in care scrie lucrare de mentenanta. (de aici acel acces violation. In viitoarele versiuni se va incerca aducerea mesajului preluat de pe site) Acum de exemplu este iar in mentenanta, joia trecuta dupa ora 5 la fel si cine stie de cate alte dati.

    Deci dl. alexadi are dreptate cand a zis ca ceva este cu probleme in implementarea cu serverul de unde se iau datele. Pentru ca suntem probabil singuria aplicatie care preia datele direct de la anaf.
    Daca tot ziceti ca aveti acces la toate softurile, puteti sa testati mai amanuntit. Eu tin minte cand am verificat acum vreo 4 ani cu un firewall activ, la completarea datelor softul Saga interogheaza propriul lor server, ip-ul apelat introdus in browser mi-a deschis site-ul SAGA. Deci ei tin o copie a datelor de pe anaf care probabil le actualizeaza la fiecare cerere a clientului si atunci cand anaful nu raspunde, intoarce informatiile stocate pe serverul lor.

    Cat despre Oblio si SmartBill, la ei e si mai simplu. Nu exista software client, exista un browser local si toti clientii lor sunt stocati pe serverele proprii. Ce inseamna asta? In spate, pe serverele lor totul este la comun, toate bazele de date ale clientilor pot fi interogate simultan, de aceea pot oferi informatii in timp real cand pica serverul anaf de exemplu. Toate interogarile anaf ale tuturor clientilor smartbill/oblio sunt facute de catre serverul smartbill respectiv oblio. Ei stiu fiecare partener introdus de voi si probabil au zeci, poate chiar sute de cereri de informatii despre parteneri pe minut. In momentul in care 20-30% din aceste cereri ce vor interoga anaf-ul nu reusesc, vor lua din propria baza de date informatiile, de la ultima interogare.

    Pentru ca acest lucru sa functioneze si in mentor, programul ar trebui sa faca si el acelasi lucru ce face saga, adica de fiecare data cand interogati prin anaf connector, in loc sa interogam anaf-ul, sa transmitem interogarea catre un server de-al nostru. Daca am trimite doar cand anaf nu raspunde, fie nu vom avea toate datele stocate la noi, fie va trebui sa interogam periodic serverul anaf cu toate numere ce pot fi CUI-uri si ar bloca serverul anaf.
    Acest lucru momentan nu e posibil nici din punct de vedere comercial, din cauza GDPR-ului, nu putem sa ne apucam sa preluam in vederea stocarii lista de furnizori si clienti cu care lucrati fara un acord semnat.
    Ultima oara editat deadaniel; 13 March 2024 la 03:27

  6. #6
    Steve Works Guest

    Implicit

    Citat Original a fost postat de Irina Vezi Post
    Oare celelalte 3 softuri nu interogheaza aceeasi baza de date de la anaf? Ieri si azi doar asta am vazut la registru tva, rosu in fata ochilor.....Screenshot_27.png
    Din pacate si experienta mea cu softurile ANAF este preponderent una negativa in care tot incerc sa rezolv erori.
    ____________________

 

 

Reguli de Postare

  • Nu poti posta thread-uri noi
  • Nu poti posta raspunsuri
  • Nu poti posta atasamente
  • Nu poti edita posturile tale
  •