Anunt

Collapse
No announcement yet.

efactura

Collapse
X
 
  • Filter
  • Timp
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    La mine totul a funcționat normal până la ultimul update, când am întâmpinat câteva probleme:

    Apare „cash” în loc de „ordin de plată” la operațiuni unde constanta este setată pe ordin de plată.
    La declarațiile SAF-T, întâmpinam o eroare atunci când încercam să creez declarația dintr-un subfolder (specific utilizatorului meu). Mesajul de eroare spunea că nu poate crea fișierul XML, deși DUK-ul era configurat corect. Am reușit să finalizez declarația doar din folderul principal.
    P.S.: Menționăm că este vorba despre facturile aferente avizelor; pentru facturile normale, se pare că funcționează corect.
    Last edited by claudiu.mirica; 17 January 2025, 09:36.

    Comment


    • #32
      Daca aveti setata constanta Export conturi bancare in fisierul XML, pe noduri diferite(eFactura) pe DA , verificati valoarea setata pentru constanta Bancile exportate in e-Factura sunt din(eFactura). Daca aveti setata valoarea Nomenclatorul de banci configurarea corecta presupune sa aveti bifata cel putin una dintre optiunile Export eFactura pt. societati comerciale sau Export eFactura pt. Institutii PUBLICE. Daca aveti setata valoarea Banca implicita, verificati sa aveti setata in constanta Banca implicita cu un cont bancar din Nomenclator Cassa&Banca.

      Comment


      • #33
        Setarea este corectă, iar contul a fost exportat în format XML. Totuși, la metoda de plată apare valoarea '10', iar imediat sub aceasta este afișat contul bancar setat.
        Pentru facturi, totul funcționează corect; problema apare doar în cazul facturilor generate din avize.
        În versiunea anterioară, aceste setări nu au generat nicio problemă.
        BT 81 = 10
        BT 84 = Contul configurat în banca implicită
        BT 85 = Numele băncii
        PS : Am identificat o situație în care această problemă apare atunci când introduc pe factură, pe baza unui aviz, o prestare de serviciu.
        PS 2 : link setari https://imgur.com/a/GWiBT0C
        Last edited by claudiu.mirica; 17 January 2025, 15:15.

        Comment


        • #34
          Avizele si facturile la avize au fost inregistrate dupa ce s-au facut aceste setari la constante sau inainte?

          Comment


          • #35
            Acestea au fost configurate astfel încă de la început. În versiunile anterioare nu am întâmpinat probleme, însă după ultimul update am început să primim mesaje de la clienți, semnalând că metoda de plată este setată ca numerar.

            Comment


            • #36
              Vom rezolva problema in urmatoarea versiune. Pana atunci, puteti da verificare coerenta date, sa se adauge tipul de plata implicit la facturile emise pana in prezent, iar la cele ce urmeaza, inainte de salvare verificati tipul de plata de la termene scadente.

              Comment

              Working...
              X