Am o firma care a fost neplatitor de tva, devenind platitor de tva cu 01.11.2016 (a depasit plafonul in semptembrie 2016, depus actele in octombrie si conform legii cu 1 noiembrie este platitor de tva). Firma este tva trimestial si nu este tva la incasare.
Am urmatoarele setari la constante in fiecare luna octombrie: 1.octombrie.jpg noiembrie:2.noiembrie.jpg si decembrie: 3 decembrie.jpg
In luna noiembrie daca ma uit in jurnalul de vanzari este corect afisat 4.jurnal noiembrie.jpg insa in luna decembrie jurnalul nu este corect imi aduce sumele la tva cum este corect insa imi populeaza si coloana 19 adica scutite fara drept de deducere cu baza de tva adica exact valoare venitului lucru care nu este corect 5. jurnal decembrie.jpg
Am intrat in octombrie, noiembrie si decembrie si am rulat pe fiecare luna in parte: verificare structuri, reindexari, refacere solduri stocuri, verificare coerenta date.
Ce anume pot face ca sa imi arate corect jurnalul, ce setari trebuiesc facute in aceasta situatie, ca e ilogic ca sa imi arate aceeasi suma in doua coloane (baza de tva si scutite )
Am urmatoarele setari la constante in fiecare luna octombrie: 1.octombrie.jpg noiembrie:2.noiembrie.jpg si decembrie: 3 decembrie.jpg
In luna noiembrie daca ma uit in jurnalul de vanzari este corect afisat 4.jurnal noiembrie.jpg insa in luna decembrie jurnalul nu este corect imi aduce sumele la tva cum este corect insa imi populeaza si coloana 19 adica scutite fara drept de deducere cu baza de tva adica exact valoare venitului lucru care nu este corect 5. jurnal decembrie.jpg
Am intrat in octombrie, noiembrie si decembrie si am rulat pe fiecare luna in parte: verificare structuri, reindexari, refacere solduri stocuri, verificare coerenta date.
Ce anume pot face ca sa imi arate corect jurnalul, ce setari trebuiesc facute in aceasta situatie, ca e ilogic ca sa imi arate aceeasi suma in doua coloane (baza de tva si scutite )
Comment