svgs
ro

Programul de Suport Extins pentru pachetul de programe WinMENTOR ENTERPRISE® cuprinde mentenanţa şi suportul tehnic.

MENTENANŢA

Versiuni noi ale programelor
Clienţii WME® care au optat pentru un contract de Suport Extins, beneficiază de toate patch-urile, versiunile de update, upgrade, îmbunătăţirile, versiunile revizuite, cu upgrade-uri legate de actualizări legislative şi/sau cu funcţionalităţi adăugate, ulterioare actualei versiuni a pachetului de programe WinMENTOR ENTERPRISE® şi apărute pe durata validităţii prestării serviciilor de Suport Extins, în mod gratuit.

Versiunile noi pot fi descărcate de pe site-urile de lucru: www.wme.ro, ftp.winmentor.ro sau ftp2.winmentor.ro, sau oricare alt site de lucru al producătorului.

Corectare „Bug”-uri
În cazul unor erori manifestate de programe, verificabile şi reproductibile, clienţii beneficiază de suport pentru semnalarea şi corectarea bug-urilor.

După ce bug-urile au fost corectate, soluţia poate fi una temporară (ex.: executabil intermediar), sau sub formă de versiune nouă a programelor, cu includerea eventuală a unor instrucţiuni de configurare şi utilizare pentru implementarea modalităţii de corectare a bug-ului.

SUPORTUL TEHNIC

Imediat după încheierea perioadei destinate implementării programelor, clienţii beneficiază de suport tehnic prin email şi telefon (prin soluţii on-demand remote support).

Citeşte toate detaliile programului de Suport Extins


Multumim pentru abonare la newsletter. Veţi primi un email de confirmare.