Contarea automată a tuturor documentelor introduse.
Evidenţa automată a cheltuielilor înregistrate în avans.
Evidenţa contabilă a proiectelor europene prin conturi de furnizori speciale.
Generare declaraţii 300, 390 şi 394, respectiv situaţii financiare, rapoarte contabile obligatorii.
Verificare conform cu bazele de date ANAF a codurilor fiscale din România, intracomunitare și a partenerilor aflaţi sau nu în sistemul TVA la încasare.
Fixare balanţă etalon la o lună considerată încheiată, pentru a surprinde modificări accidentale ale situaţiilor deja raportate.
Balanţa contabilă separată pe subunităţi, după caz.
Balanţa – an contabil, în funcţie de luna de început an contabil, diferită de ianuarie, utilă firmelor care fac raportări și în alte sisteme contabile.
Evidenţa și gestionarea mai multor firme care formează un holding.
Firme asociate în participaţiune.
Gestiune stocuri
Evidenţa cantitativ valorică a stocurilor.
Evidenţa global valorică a stocurilor – calcul automat al coeficientului de diferenţe de preţ.
Posibilitatea de utilizare a diferitelor metode de gestiune: FIFO, LIFO, IDS, PMP, valoric.
Unităţi de măsură multiple, cu transformare automată a cantităţii și preţului pe baza parităţilor specificate.
Posibilitatea de evidenţă a stocurilor pe unităţi de măsură de ambalare / stocare.
Caracteristicile unui articol pot fi evidenţiate în mod analitic și flexibil prin folosirea atributelor.
Mecanisme de obţinere a cantităţilor prin calcul cu dimensiuni pe 3 niveluri, pentru fiecare comandă sau intrare în parte, cu exploatarea ulterioară în producţie și livrări.
Opţiune de blocare a anumitor stocuri la vânzare în cazul în care acestea nu îndeplinesc anumite criterii (ex: termen expirat, fără autorizaţie).
Controlul livrărilor prin evidenţa coletelor și repartizarea lor pe mijloace de transport proprii.
Evidenţa stocurilor pe serii, termene de garanţie și date de expirare.
Posibilitatea definirii mai multor liste de preţuri și folosirea acestora în funcţie de criterii comerciale, cu aplicarea automată de preţurilor promoţionale.
Posibilitatea definirii de articole echivalente și posibilitatea folosirii acestora pe documente.
Existenţa unui sistem complex de discounturi pentru fiecare subunitate în parte.
Clienti si furnizori
Definirea partenerului o singură dată, indiferent dacă este client sau furnizor, cu diferenţiere în funcţie de documentul în care acesta este utilizat.
Controlul clienţilor datornici prin blocarea vânzării, în funcţie de criterii multiple.
Posibilitatea atașării mai multor sedii aceluiași partener, cu vizualizarea situaţiilor pe fiecare dintre acestea.
Înregistrarea de persoane de contact, delegaţi, bănci pentru fiecare partener în parte.
Termene de plată/procent discount setate ca implicite la nivel de partener.
Credite acordate clienţilor la vânzare, cu semnalarea depășirii plafoanelor.
Consultarea în orice moment a fișelor de clienţi și furnizori în lei sau valută.
Consultarea în orice moment a clienţilor datornici, respectiv a furnizorilor neachitaţi.
Regularizarea automată strictă a soldurilor în valută în conformitate cu legislaţia actuală.
Trezorerie
Evidenţa operaţiunilor de trezorerie în lei și valută cu regularizarea automată a soldurilor în valută.
Controlul liniilor de credit.
Evidenţa efectelor de plătit/de încasat.
Sertarul cu cecuri și bilete la ordin pentru evidenţa fără contabilizare a acestor promisiuni de plată/încasare.
Gestionează avansurile de trezorerie și justificarea sumelor acordate.
Compensări manuale și compensări automate generate după criterii diverse.
Posibilitatea stingerii soldurilor nesemnificative de parteneri.
Actualizare automată curs BNR pentru toate monedele.