Posibilitatile de lucru oferite utilizatorilor acopera integral cele mai complexe solicitari ale departamentelor comerciale.
Astfel, sunt acoperite integral contractele comerciale de vinzare-cumparare si cele de leasing operational si financiar.
Ofertele, comenzile si contractele la si de la parteneri (furnizori, clienti) pot fi gestionate integral.
Iata si unele facilitati specifice firmelor de distributie:
- atribuirea automata de discounturi sau majorari de preturi de vinzare, dupa diverse criterii;
- lucrul cu articole cu preturi multiple si cu categorii de pret implicite;
- inregistrarea automata a taxelor de coletarie (pe greutate, pe valoare, cu valoare declarata, taxe ramburs, etc.);
- urmarire garantii la vinzare;
- generator de facturi pt. comenzile de la clienti in limita stocurilor disponibile si in ordinea termenelor de livrare;
- generator de facturi pentru vinzari;
- facturare automata pentru servicii de tip abonament;
- generator de facturi pentru vinzari/achizitii in rate;
- generator de facturi pentru vinzari/achizitii in leasing.
Listele specifice acestui modul acorda utilizatorului avantajul de a obtine informatii detaliate despre rezultatele activitatii sale comerciale:
- stocuri: necesar de aprovizionat, stocuri critice, in curs de epuizare, fara miscare, prognoza de stocuri bazata pe perioade comparabile;
- urmarirea situatiei partenerilor: plati/incasari, furnizori neachitati/clienti datornici;
- facturi nesosite/facturi de intocmit;
- liste de intrari/iesiri pe firma si pe gestiuni;
- topul vinzarilor/incasarilor in lei si in valuta;
- topul clientilor/furnizorilor;
- comenzi catre furnizori/de la clienti, comenzi in curs, comenzi de la si catre subunitati;
- evidenta vinzarilor pe perioade specifice, durata medie de incasare pe fiecare agent de vinzari, istoricul vinzarilor pe articole si pe parteneri.