Buna ziua.
in luna aprilie am avut doua facturi.
doar ca una si acum imi apare in prelucrare. trebuie sa ii fac ceva?
Printable View
Buna ziua.
in luna aprilie am avut doua facturi.
doar ca una si acum imi apare in prelucrare. trebuie sa ii fac ceva?
Buna ziua, Incercati sa mai apasati odata pe butonul "in prelucrare" din wmdecl.
Bună ziua.
Īn legătură cu facturile storno, avem posibilitatea să completăm cāmpul BT-25?
Mulţumesc !
Buna ziua! da, BT-25 - ID- InvoiceDocumentReference - cāmpul conține numărul documentului pentru referința anterioară pentru facturile de storno,
dacă documentul este creat prin folosirea opțiunii disponibile pe plusul albastru: Generare pozitii in rosu sau Generare pozitii in rosu de pe Facturi la Avize Clienti.
Multumesc !
Cānd se creează PDF-ul pentru exportul facturilor īn SPV, este posibil să includem, pe lāngă seria și numărul facturii, și numele clientului īn denumirea fișierului PDF generat?
Cum pot ca sa vad direct din mentor pdf cu facturile emise din efactura, ceva similar cu este la import cand apas pe sagetica de langa id descarcare la cele de intrare si imi deschide factura in pdf. Interb pentru ca am utilizatori limitati care deschid doar mentorul si nimic altceva in server, asa stiu sigur ca deschid mentorul si nu stau cu Remote desktop deschis. Au inceput bugetatii sa le ceara si asa si le poate printa el din server daca le poate accesa din mentor.
Buna ziua, vom analiza daca este posibil de a adauga numele clientului in denumirea fisierului PDF, cat si posibilitatea de a adauga un buton de vizualizare PDF pe facturile de iesire.
Pentru note de credit trebuie trimise in spv cu codul 381 sau 380 ?
Pentru note de credit trebuie trimise cu codul 381.
Va las atasat lista de coduri pentru TIP SAFT
380 = factura normala
381 = nota de creditare
384 = factura corectata
389 = autofactura
751 = factura emisa la bon sau factura incasata prin casa de marcat
Buna ziua,
Am descarcat executabilul WMDecl din 9 August.
Se pare ca e incompatibil cu versiunea curenta de mentor 24.071/2 si declaratii 24.081/1
Nu se mai pot incarca facturile in e-factura.
Atasament 1649
Buna ziua, pentru generarea de eFactura va recomand sa va descarcati executabilul de WMDecl din WinMentor/Versiunea_Curenta/WinMENTOR_KIT/Tools_si_alte_EXE_de_module/WMDecl/
http://download.winmentor.ro/WinMent...WMDecl/WMDecl/
Bună ziua,
La versiunea 24.081/1, la generarea XML, īntāmpinăm următoarea eroare:
Atasament 1657
Eroarea a dispărut īn versiunea 24.081/2, dar acum este necesară o confirmare la crearea XML-ului. Este posibilă dezactivarea acestei confirmări?
Dezactivarea acelui mesaj va fi corectat in urmatoarea versiune!
https://ibb.co/wRzwXdn
Bună ziua,
Īn acest tabel de configurare pentru e-Factura, dacă selectăm Vizil = 0 pentru EF_INVOICEPERIOD.STARTDATE și EF_INVOICEPERIOD.ENDDATE, mentorul nu mai generează īn XML cele două noduri BT (BT-73, BT-74,BT-134 si BT-135) ?
O zi bună!
Buna ziua, deoarece aceasta sectiune este pentru WinMentor Clasic, va rog sa adaugati un topic in sectiunea de WME.
https://portal.winmentor.ro/forum/fo...?51-WME-Mentor
Īntrebarea este destinată WMC. Cānd apeși pe 'Send' īn WMC, se deschide modulul 'Declarație', unde este disponibilă structura.
Buna ziua,
Ce ati vazut dumneavoastra acolo este structura campurilor si nu este recomandat de umblat acolo.
Pentru a nu mai afisa structura celor doua noduri trebuie lucrat prin Customizare.
Va atasez un exemplu de SQL pentru customizare.
Citat:
SELECT
'' As BT_73,
'' As BT_134
FROM ":luna:IESIRI" I
WHERE I.CodDoc = <WM_CodDoc>
Din păcate, nu pot folosi personalizarea pentru a elimina cele două noduri. Există vreo altă soluție pentru a le elimina?
SELECT
"Nume" AS BT_56,
"E-Mail" AS BT_58
FROM
":luna:iesiri" i
LEFT JOIN
":luna:iesiri2" i2 ON i2.CodParinte = i.CodDoc
LEFT JOIN
":firma:NAgenda" nag ON nag.codUnic = i2.CodLocatie
LEFT JOIN
":firma:NLocalit" loc ON loc.cod = nag.Localit
WHERE
i.coddoc = <WM_CODDOC> and loc.Siruta <> CodLocalitate
Folosesc acest model la multe firme care au puncte de livrare diferite și doresc ca cele două cāmpuri să fie completate automat. Pentru prima locație, este setată ca persoană de contact cea din nomenclator.
Dacă livrarea se face la celălalt punct, intervine Customizarea care modifică īn XML persoana de contact.
Nu, din pacate in afara de personalizarea prin customizare nu avem alta optiune.
Buna ziua!
Un client s-a plans ca la "cac:PartyIdentification (BT-29)" apare J-ul firmei si nu CUI-ul. Exista posibilitatea de a alege ce se exporta in acest camp?
Multumesc,
Andrea
Buna ziua, aveti posibilitatea sa adaugati CUI-ul in BT-29 prin customizare efactura.
Va atasez un exemplu de SQL:
Citat:
SELECT
nag.CodFiscal as BT_29,
'0003' as BT_29_1
FROM ":luna:iesiri" i
INNER JOIN ":firma:nagenda"nag on nag.CODsursa=i.Part
WHERE i.coddoc = <WM_CODDOC>
Buna ziua,
Īn versiunea 24.101/1, am observat că, pentru anumite facturi, cāmpul Stare eFactura dispare fără o explicație clară. La īncercarea de a regenera XML-ul facturii, primesc următorul mesaj de eroare:
Atasament 1704
Buna ziua, problema legata de statusul e-Facturii este in curs de rezolvare si va urma o versiune de corectie!
Am si eu o intrebare grea: Cum import in winmentor facturile facute de marile magazine in numele clientului si care sunt postate de el in efactura? Eu trebuie sa le import in facturi clienti emise. Care este procedura ca sa nu ma chinui sa le identific in spv?
Ce bine ca e in curs de rezolvarea ca aveam si eu deja cateva si se tot inmultesc.
Bună ziua,
Am observat că, īn noua versiune a mentorului BT_81, apare din nou codul 10 dacă nu se efectuează anumiți pași suplimentari. Mai exact:
Īnainte de salvarea facturii, trebuie să fie apăsat butonul "săgeată īn jos" din cāmpul "termen de plată" al machetei.
Observație: Menționez că parametrul ts_plata este setat pe "ordin de plată".
Vă rog să verificați această situație și să īmi comunicați dacă există o soluție pentru a evita acești pași suplimentari.
Ce apare acum īn XML dacă nu execut pașii suplimentari :
<cac:PaymentMeans>
<cbc:PaymentMeansCode name="Cash">10</cbc:PaymentMeansCode>
<!--BT-81-1 BT-81-->
<cac:PayeeFinancialAccount>
<cbc:ID>CONT BANCAR</cbc:ID>
<!--BT-84-->
<cbc:Name>BANCA</cbc:Name>
<!--BT-85-->
</cac:PayeeFinancialAccount>
</cac:PaymentMeans>
Adica aveti constanta setata asa si va aduce cash? Atasament 1726
Eu am facut o testare acum si totul pare in regula
La mine totul a funcționat normal pānă la ultimul update, cānd am īntāmpinat cāteva probleme:
Apare „cash” īn loc de „ordin de plată” la operațiuni unde constanta este setată pe ordin de plată.
La declarațiile SAF-T, īntāmpinam o eroare atunci cānd īncercam să creez declarația dintr-un subfolder (specific utilizatorului meu). Mesajul de eroare spunea că nu poate crea fișierul XML, deși DUK-ul era configurat corect. Am reușit să finalizez declarația doar din folderul principal.
P.S.: Menționăm că este vorba despre facturile aferente avizelor; pentru facturile normale, se pare că funcționează corect.
Daca aveti setata constanta Export conturi bancare in fisierul XML, pe noduri diferite(eFactura) pe DA , verificati valoarea setata pentru constanta Bancile exportate in e-Factura sunt din(eFactura). Daca aveti setata valoarea Nomenclatorul de banci configurarea corecta presupune sa aveti bifata cel putin una dintre optiunile Export eFactura pt. societati comerciale sau Export eFactura pt. Institutii PUBLICE. Daca aveti setata valoarea Banca implicita, verificati sa aveti setata in constanta Banca implicita cu un cont bancar din Nomenclator Cassa&Banca.
Setarea este corectă, iar contul a fost exportat īn format XML. Totuși, la metoda de plată apare valoarea '10', iar imediat sub aceasta este afișat contul bancar setat.
Pentru facturi, totul funcționează corect; problema apare doar īn cazul facturilor generate din avize.
Īn versiunea anterioară, aceste setări nu au generat nicio problemă.
BT 81 = 10
BT 84 = Contul configurat īn banca implicită
BT 85 = Numele băncii
PS : Am identificat o situație īn care această problemă apare atunci cānd introduc pe factură, pe baza unui aviz, o prestare de serviciu.
PS 2 : link setari https://imgur.com/a/GWiBT0C
Avizele si facturile la avize au fost inregistrate dupa ce s-au facut aceste setari la constante sau inainte?
Acestea au fost configurate astfel īncă de la īnceput. Īn versiunile anterioare nu am īntāmpinat probleme, īnsă după ultimul update am īnceput să primim mesaje de la clienți, semnalānd că metoda de plată este setată ca numerar.
Vom rezolva problema in urmatoarea versiune. Pana atunci, puteti da verificare coerenta date, sa se adauge tipul de plata implicit la facturile emise pana in prezent, iar la cele ce urmeaza, inainte de salvare verificati tipul de plata de la termene scadente.