PDA

View Full Version : Transfer parteneri WinMentor



mihai vlad
20 January 2015, 17:11
Buna seara,
Sunt un programator si doresc sa folosesc aplicatia WinMentor pentru transferul partenerilor dintr-o baza de date de tip SQL in Mentor.
Am instalata aplicatia DocImpServer, dar tot citind forumul si alte postari pe internet nu am reusit sa identific modalitatea prin care sa realizez acest lucru. Aplicatia pe care o dezvolt este in C# si pot interoga baza de date si apoi sa obtin un fisier txt cu structura din link-ul: http://download.winmentor.ro/WinMentor/Documentatie/08_Structuri%20import%20din%20alte%20aplicatii/Partenerii%20noi.pdf

Insa nu stiu cum trebuie procedat pe mai departe cu acel fisier txt.
Am incercat cu drag&drop dar nu functioneaza.
Am incercat din linia de comanda, acelasi rezultat.
As putea sa fac transferul direct din cod, insa vreau sa folosesc acest utilitar.

Am atasat si fisierul rezultat, poate reusiti sa identificati vreo eroare .

Multumesc.

DragosE_WT
21 January 2015, 17:49
In primul rand, ca sa functioneze DIS-ul, are nevoie de licenta, caci nu este gratis.

Varianta la care faceti dvs referire are legatura cu alta utilitate din program (gratuita, de data asta): Interne > Import date din alte aplicatie. Insa, partner.txt nu este un fisier care sa se importe de sine statator; nu pot importa nomenclator de parteneri.

Insa, pot genera niste comenzi clienti, care sa aiba ca legatura (client) fiecare client pe care vreau sa-l import; gasiti la aceeasi locatie documentatia. Incercand sa import fisierul de comenzi si negasind clientul respectiv in baza de date, Mentorul va apela partner.txt pentru a-l importa.

Dupa ce operatiunea este finalizata, se pot sterge din baza de date comenzile, fie una cate una, fie direct din tabelele comand.db si comand1.db, cu un SQL (mare atentie ce se sterge, aici ajungand tot ce inseamna conceptul de comenzi in Mentor).

mihai vlad
27 January 2015, 11:37
Buna ziua si multumesc de raspunsul acordat.