Buna ziua,
va rog sa ma ajutati cu sfaturi, cum trebuie setat Mentorul in cazul unei firme caruia i s-a anulat codul de tva in luna iulie si a fost reactivat in august.
Cum trebuie introduse facturile intrate dupa data anularii tva-ului, cand nu mai poate fi dedus, apoi cum trebuie sa apara in Jurnalul de cumparari, in Decontul de TVA, ca in luna august, dupa reactivare, sa avem posibilitatea de a deduce.
La fel, cum trebuie introduse facturile (informative, legate de monetare) care contin tva-ul colectat, insa la client si acestea nedeductibile.
Va multumesc mult pentru atentia acordata, iar pentru sfaturi si mai mult
va rog sa ma ajutati cu sfaturi, cum trebuie setat Mentorul in cazul unei firme caruia i s-a anulat codul de tva in luna iulie si a fost reactivat in august.
Cum trebuie introduse facturile intrate dupa data anularii tva-ului, cand nu mai poate fi dedus, apoi cum trebuie sa apara in Jurnalul de cumparari, in Decontul de TVA, ca in luna august, dupa reactivare, sa avem posibilitatea de a deduce.
La fel, cum trebuie introduse facturile (informative, legate de monetare) care contin tva-ul colectat, insa la client si acestea nedeductibile.
Va multumesc mult pentru atentia acordata, iar pentru sfaturi si mai mult

Comment