If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pasi de parcurs in cazul in care are loc o iesire fortata din program:
1.Inchideti WinMentorul pe toate statiile din retea.
2.Pe server, stergeti fisierele cu extesniile lck si net:
-Pe butonul START (din Windows) > Search > For Files or Folders: la
rubrica unde trebuie completat numele fisierului pe care il cautati scrieti:
*.lck, *.net.
-Stergeti toate fisierele cu numele PARADOX sau PDOXUSRS pe care le gaseste.
3.Intrati apoi in Mentor > Service > Avarie si dati urmatoarele
optiuni in ordinea urmatoare:
-Verificare de structuri: Baza de date de lucru, Baza de date martor, Luna cu
date initiale (se dau pe rand cele 3 optiuni)
-Inregistrari cod zero
-Reconstituire SYSID
-Verificare coerenta date
-Refacere stocuri solduri
-Deblocare numere documente
-Refacere carnete documente
Si asa cum spunea si BILION in alta sectiune a forumului, pentru cautat si sters fisiere *.net si *.lck gasiti aici "ftp://ftp2.winmentor.ro/WinMENTOR Tools/MentorLocks/mentlck.zip" un programel foarte usor de folosit.
Am mai scris şi ?n altă parte, vă rog, nu vă supăraţi dacă scriu şi aici (căci este dublură):
DACĂ SUNTEŢI SIGUR CĂ AŢI OPRIT WINMENTOR, şi că nu mai lucrează nimeni, şi se ?nt?mplă ca programul mentlck să spună că nu poate şterge vreun fişier, sau dacă dvs, cu m?na, nu puteţi şterge vreun fişier din directorul private, sau dacă aţi căutat lck-urile şi net-uri cu m?na şi nu le-aţi putut şterge, atunci este necesar să reporniţi server-ul (sau computer-ul, dacă sunteţi utilizator monopost), deoarece s-a blocat motorul bazei de date, sau "părţi din mentor" mai sunt ?ncă active... nu ?mi vine ?n minte explicaţia coerentă, dar important este să reporniţi pc-ul...
Citiţi un pic şi celelalte posturi pe această temă, dacă doriţi...
Comment