Contactati-ne
Comercial Ico

Departament comercial

Tehnic Ico

Suport tehnic

Chei Ico

Activare chei

Aboneaza-te la newsletter


Programul de Suport Extins pentru pachetul de programe WinMENTOR ENTERPRISE cuprinde mentenanta si suportul tehnic.

MENTENANTA

Versiuni noi ale programelor
Clientii WME care au optat pentru un contract de Suport Extins, beneficiaza de toate patch-urile, versiunile de update, upgrade, imbunatatirile, versiunile revizuite, cu upgrade-uri legate de actualizari legislative si/sau cu functionalitati adaugate, ulterioare actualei versiuni a pachetului de programe WinMENTOR ENTERPRISE si aparute pe durata validitatii prestarii serviciilor de Suport Extins, in mod gratuit.

Versiunile noi pot fi descarcate de pe site-urile de lucru: www.wme.ro, ftp.winmentor.ro sau ftp2.winmentor.ro, sau oricare alt site de lucru al producatorului.

Corectare "Bug"-uri
In cazul unor erori manifestate de programe, verificabile si reproductibile, clientii beneficiaza de suport pentru semnalarea si corectarea bug-urilor.

Dupa ce bug-urile au fost corectate, solutia poate fi una temporara (ex.: executabil intermediar), sau sub forma de versiune noua a programelor, cu includerea eventuala unor instructiuni de configurare si utilizare pentru implementarea modalitatii de corectare a bug-ului.

SUPORTUL TEHNIC

Imediat dupa incheierea perioadei destinate implementarii programelor, clientii beneficiaza de suport tehnic prin email si telefon (prin solutii on-demand remote support).

Citeste toate detaliile programului de Suport Extins


Aniversare 23 de ani WinMENTOR Software